در حال بارگذاری

هشتمین جشنواره مالک اشتر در گرمه برگزار شد

شماره خبر : 1235 - https://asreatrak.ir/short/VJq3A

هشتمین جشنواره مالک اشتر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن ارشاد گرمه برگزار شد.

هشتمین جشنواره مالک اشتر در گرمه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از شهرستان گرمه،  
صبح امروز جشنواره مالک اشتر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، بسیجیان و خانواده معظم شهدا در سالن همایش ارشاد برگزار شد.
در این مراسم فرمانده سپاه گرمه ضمن عرض تسلیت شهادت اسماعیل هنیه،  
تقدیر و تشکر از حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین و بسیجیان در این مراسم، به ارائه گزارشاتی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته پرداخت.
حسن پورمحمدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توطئه‌های دشمن افزود: دشمن در صدد جدا کردن نسل چهارم و پنجم انقلاب از اسلام و انقلاب است و باید توجه داشت که تلاش دشمن ادامه دارد و به دنبال ضربه زدن دو امر حجاب و اسلام است. 

حسین اکبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی نیز ضمن تسلیت ایام و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
اکبری با تبریک به رده‌های موفق در بسیج گرمه گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و عشقی که مردم به اهل بیت دارند تجلی آن را در ولایت فقیه مشاهده می‌کنیم و این قدرت با هدایت‌های ولی فقیه و همراهی ملت و مجاهدت اساتید، دانشمندان و معلمان انجام شده است.
جانشین فرمانده سپاه استان تاکید کرد: باید قدر ایران اسلامی را دانست زیرا همچنان مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه می‌دهد و ان شاءالله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

هشتمین جشنواره مالک اشتر در گرمه برگزار شد
هشتمین جشنواره مالک اشتر در گرمه برگزار شد

در پایان مراسم از ۳۰ رده برتر در سپاه و بسیج شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد که ۵ رده دارای مقام استانی نیز می‌باشند.

 

انتهای خبر/ فیروزه

هشتمین جشنواره مالک اشتر در گرمه برگزار شد

0 نظر

ارسال نظرات