در حال بارگذاری

هشتمین‌جشنواره اشراف اسفراین برگزار شد

شماره خبر : 1389 - https://asreatrak.ir/short/4z3zR

صبح امروز و با حضور جمعی از بسیجیان، مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهید فهمیده مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی، هشتمین جشنواره اشراف در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» از اسفراین، سردار حسین اکبری در هشتمین جشنواره اشراف رده‌های موفق بسیج شهرستان اسفراین، گفت: در هشتمین جشنواره اشراف رده‌های بسیج که همه ساله در همین ایام از رده‌های موفق بسیج در سال گذشته تجلیل می‌شود امروز هم این جشنواره در اسفراین برگزار شده هدف هم تجلیلی است از زحمات فرماندهان موفق و هم الگوسازی برای سایر رده ها که از برنامه‌های این رده ها الگوبرداری کنند و آنها هم در محلات خود موفق عمل کنند.

وی افزود: در جشنواره اشراف هدف این است که همه رده‌ها در یک سطح از موفقیت عمل کنند و ارتقا عملکرد داشته باشند.

 سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: امروز در هشتمین جشنواره اشراف رده های بسیج از بیست و هشت رده بسیج شهرستانی ناحیه مقاومت بسیج تقدیر می شود پنج رده هم در سطح استانی مقام آور بودند که در جشنواره استانی از آنان تقدیر خواهد شد. 

وی ادامه داد: در چرخه مدیریت به گونه‌ای طرح و برنامه باید داشته باشیم که منتج به اجرای دقیق شود، رده‌هایی که امروز تقدیر می‌شوند در راستای این موضوع تلاش کردند و نتیجه، خروجی کار آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افزود: اشراف نظارت و ارزیابی و پیامد بخشی است اقدامی که رده‌های برتر انجام دادند باعث الگوسازی برای جامعه شده و در واقع در حال فرهنگ سازی برای جامعه است.

انتهای خبر/رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات