در حال بارگذاری
امام‌جمعه اسفراین:

هدف از اربعین تجدید‌میثاق با ولایت است

شماره خبر : 1367 - https://asreatrak.ir/short/VJqlv

امام‌جمعه شهرستان اسفراین گفت: هدف از حضور در پیاده‌روی اربعین علاوه‌بر ثواب تجدید عهد و میثاق ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» از اسفراین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی جاجرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان اسفراین گفت: ایام اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام است و فضیلتی که در زیارت ائمه‌اطهار(ع)  ذکر شده بسیار زیاد و ثواب آن قابل توصیف نیست.

خطیب نماز جمعه اسفراین بیان داشت: زائرانی که برای اربعین عازم کربلای معلی هستند باید توجه داشته باشند که هدف از زیارت تنها  ثواب نیست، بلکه زیارت اربعین یک بهانه است برای اینکه اولاً با این زیارت به خدا نزدیک‌تر شویم و ثانیاً هدف از زیارت اربعین اطاعت از امام تجدید میثاق و بیعت و نشان دادن تبعیت ما از ولایت است.

وی تاکید کرد: طی جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس نیز جوانان ایران همچون عمار با جان خود به دفاع از میهن پرداختند و دشمن را به زانو درآوردند.

موسوی اظهار کرد: سالروز جنگ ۳۳ روزه فلسطین نیز نزدیک است که در آن زمان و حال حاضر نیروهای مبارز با مقاومت و یاد خدا در مقابل آمریکا و اسرائیل مبارزه می‌کنند و آنان را از پا درمی‌آورند که امیدواریم به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.

خطیب جمعه اسفراین در بخشی از صحبت‌های خود از پروژه مسکن ملی در شهرستان اسفراین صحبت کرد و ادامه داد: مسئولان شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن ملی اقدام کنند تا باری از دوش جوانان اسفراینی بردارند.

انتهای خبر/رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات