در حال بارگذاری
رئیس هیأت شطرنج اسفراین:

نفرات برتر شطرنج خراسان شمالی مشخص شدند

شماره خبر : 1594 - https://asreatrak.ir/short/4Xl78

رئیس هیأت شطرنج اسفراین گفت: مسابقه انتخابی شطرنج خراسان شمالی ویژه پسران زیر ۲۰ سال در اسفراین برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان خراسان شمالی، مجتبی نوری گفت: مسابقات انتخابی شطرنج خراسان شمالی ویژه پسران در رده سنی زیر ۲۰ سال طی روزهای ۳۱ مردادماه الی دوم شهریورماه با حضور ۸۱ بازیکن از شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و راز به میزبانی دانشگاه فنی مهندسی اسفراین برگزار شد.

وی ادامه داد: امیرمحمد رجب‌زاده از شیروان بااقتدار و بدون باخت و کسب هفت امتیاز قهرمان، عرفان مجردی از بجنورد با ۶ امتیاز و پوئن شکنی بهتر دوم و امیرعلی باوفا با ۶ امتیاز سوم شد.

 رئیس هیأت شطرنج اسفراین گفت: در رده سنی زیر ۱۲ سال یوسف پیرزاد از اسفراین با کسب پنج امتیاز اول، علی هوشیار با پنج امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم و سهیل کریمی با چهار امتیاز سوم شد.

وی ابراز داشت: همچنین در رده سنی زیر ۱۰ سال آبتین قلی‌زاده از بجنورد با پنج امتیاز اول، پرهام خانی از اسفراین با ۴/۵ امتیاز دوم و حسین زیبایی از بجنورد با چهار امتیاز سوم شد.

نوری یادآور شد: علاوه بر این در رده سنی زیر هشت سال متین شرافتمند از شیروان ۴/۵ امتیاز اول، مهرداد امیدی از اسفراین با چهار امتیاز دوم و یزدان پیرزاد از اسفراین با سه امتیاز به مقام سوم رسید.

رئیس هیأت شطرنج اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: قهرمان جدول با کمک‌هزینه هیأت استان به مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ پنج الی ۱۱ شهریورماه به میزبانی سمنان است، اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/ رحمانی 

0 نظر

ارسال نظرات