در حال بارگذاری
تکواندوکار فاروجی:

مدال جهانی‌ام را تقدیم شهید هنیه کردم

شماره خبر : 1314 - https://asreatrak.ir/short/VdKvl

دارنده مدال جهانی رشته تکواندو گفت: مدال جهانی‌ام را به‌رسم مهمان‌نوازی تقدیم شهید هنیه کردم.

هادی نقابی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» گفت: به شهیدان ارادت بسیار زیادی دارم و وقتی خبر شهادت شهید هنیه را شنیدم، همان لحظه تصمیم گرفتم مدال را تقدیم این شهید کنم؛ چون مهمان کشور ما بودند و بسیار دردناک بود مهمان ما را به شهادت رساندند.

وی افزود: هرآنچه داریم از شهدا داریم و کمترین کاری که می‌توانستم انجام بدهم تقدیم همین مدال بود.

این ورزشکار فاروجی افزود: امیدوارم جوانان ورزشکار این نوع کارهای فرهنگی را یاد بگیرند همچنین این کار فرهنگی باعث شد بسیاری از جوانان با من ارتباط گرفتند که به این ورزش جذب شوند و یاد بگیرند.

وی افزود: از زمان بچگی شهید سلیمانی را دوست داشتم و زمانی که به شهادت رسیدند بسیار ناراحت شدم همچنین شهید هینه شهید راه قدس هستند و مهمان ما بودند؛ بنابراین تصمیم گرفتم مدالم را تقدیم این دو عزیز کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک،  مسابقات جهانی تکواندو در قسمت هانمادانگ به مدت پنج‌روز به میزبانی کشور کره جنوبی در مردادماه برگزار شد که  نماینده تکواندو خراسان شمالی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت‌های تکواندو جهان شد.

نقابی از سال ۷۸ به رشته تکواندو روی آورده و از سال ۸۴ تا کنون مربی این رشته است همچنین از سال ۹۴ تا الان به طور حرفه‌ای زیر نظر سرمربی تیم ملی برای مسابقات کشوری وجهانی تمرین می‌کند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات