در حال بارگذاری
با آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه:

فیلم «مرخ» در سینمای ملت اکران شد

شماره خبر : 2350 - https://asreatrak.ir/short/VwJGz

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم «مرخ» ساخته استان خراسان شمالی با اکران در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رقابت خود را آغاز کرد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اکران فیلم کوتاه «مرخ» به کارگردانی «حسین فیروزه» از روز گذشته در پردیس سینمایی ملت آغاز شده است.

وی ادامه داد: این فیلم کوتاه راه‌یافته به بخش داستانی این رویداد بین‌المللی رقابت خود را از روز گذشته با ۵۴ فیلم آغاز کرده است.

مرواری با اشاره به این که «مرخ» از تولیدات شورای پیچینگ دفتر انجمن سینمای جوانان استان است که موفق شد به مسابقه سینمای ایران بخش داستانی چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه پیدا کند، گفت: نخستین اکران این فیلم روز گذشته صورت گرفت و امروز نیز ساعت ۱۸ در سالن شماره دو پردیس سینمایی ملت برای علاقه‌مندان روی پرده می‌رود. 

وی افزود: سالن شماره یک پردیس نیز بیست و نهم مهرماه و اول آبان در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰، میزبان علاقه‌مندان برای اکران این فیلم خواهد بود.

مرواری خاطرنشان کرد: هیئت انتخاب آثار داستانی راه‌یافته به بخش مسابقه ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۵۵ فیلم از میان ۱۲۴۹ اثر ثبت‌نام شده در این بخش را برای بخش مسابقه انتخاب کردند که فیلم کوتاه "مرخ" در زمره آثار منتخب قرار گرفت و به جشنواره چهل و یکم راه پیدا کرد.

گفتنی است چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری «مهدی آذر پندار» از بیست و هفتم ماه جاری آغاز و تا ۲ آبان‌ماه ادامه دارد.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات