در حال بارگذاری
امام جمعه موقت بجنورد:

عزت و اقتدار نتیجه وحدت مسلمانان است

شماره خبر : 1938 - https://asreatrak.ir/short/VbrA7

امام جمعه موقت بجنورد گفت: وحدت تنها اهرم فشار و تنها سرمایه دست‌یافتنی است که عزت و اقتدار را برای ملت اسلامی به ارمغان می‌آورد و دشمنان می‌خواهند این اهرم فشار را به ضرر مسلمانان به کار ببرند.

 حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، گفت: در دوران پهلوی، ایران یکی از حامیان اسرائیل بود؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی کشوری غاصب و فلسطین اشغالی مورد حمایت جمهوری اسلامی قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره) پرچم‌دار حق بوده و به‌زودی دشمنان اسلام شکست خواهند شد.

 رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره بیانات امام خمینی (ره) در رابطه به فلسطین، عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین مسئله اسلام فلسطین است و مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید داشتند.

 وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بیداری امامان انقلاب بر اساس آیات الهی و جنایت‌های روزافزون اسرائیل از عوامل مهمی بود که امروز فلسطین به مسئله جهانی تبدیل شده است.

 امام‌جمعه موقت بجنورد جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی را وصف‌ناپذیر دانست و افزود: رژیم صهیونیستی بیش از پنج برابر بمب‌های اتمی هیروشیما از مواد منفجره در غزه استفاده کرده است.

 وی تصریح کرد: یکی از دلایل اسرائیل برای تفرقه میان مسلمانان، کاهش هزینه‌های جنگ رودررو و تضعیف امت اسلام است.

 مهدوی‌پور بیان داشت: دشمنان اسلام همیشه سعی و تلاش می‌کنند وحدت را از بین ببرند؛ چون وحدت تنها اهرم فشار و تنها سرمایه دست‌یافتنی است که عزت و اقتدار را برای ملت اسلامی به ارمغان می‌آورد و دشمنان می‌خواهند این اهرم فشار را به ضرر مسلمانان به کار ببرند.

 وی وحدت را شعبه‌ای از توحید عنوان کرد و افزود: هر چه مسلمانان و جامعه اسلامی با هم متحدتر باشند، در عرصه جهانی قدرت بیش‌تری پیدا خواهند کرد که این وحدت آنان را از آسیب دشمنان و مستکبران جهان رهایی خواهد داد.

 او عنوان کرد: وحدت تنها با پافشاری بر نقاط مشترک امت اسلام که همان خدای واحد، کتاب واحد، دین واحد، قبله واحد و پیامبر واحد است، به دست می‌آید.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات