در حال بارگذاری

طرح زمزمه‌های خدا در خراسان‌شمالی کلید خورد

شماره خبر : 1070 - https://asreatrak.ir/short/NjpQw

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پوستر طرح زمزمه‌های خدا به‌عنوان یکی از برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی این طرح که نگاهی نمایشی است به قصه‌های قرآنی در حوزه کودک و نوجوان استان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار عصر اترک، مسعود مرواری پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر طرح زمزمه‌های خدا با اشاره به نگاه ویژه قرارگاه شهید آوینی به حوزه کودک و نوجوان، طرح زمزمه‌های خدا را از جمله طرح‌هایی با رویکرد توجه به کودک و نوجوان، برشمرد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که نگاه نمایشی به قصه‌های قرآنی دارد، شاهد تولیدات خوبی در عرصه کودک و نوجوان خواهیم بود. 

 معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز داشت: نگاهمان در اجرای این طرح دربرگیری تمامی شهرستان‌ها در کنار واسپاری تولیدات و ایده‌یابی به گروه‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در این حوزه است.

مرواری تصریح کرد: بنا داریم جامعه هدف خوبی را در حوزه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی پوشش دهیم و علاقه‌مندان استان بتوانند از ظرفیت استان تا جایی که توان اداره کل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اجازه می‌دهد، بهره بگیرند. 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات