در حال بارگذاری
تا پایان سال انجام خواهد گرفت؛

خرید ۶ دستگاه مدرن جمع‌آوری زباله در بجنورد

شماره خبر : 1190 - https://asreatrak.ir/short/4Q9zy

شهردار بجنورد گفت: سه دستگاه هشت‌تن مدرن برای ناوگان خدمات شهری بجنورد خریداری شده است که تا پایان سال سه دستگاه دیگر نیز خریداری می‌شود.

محمدرضا کشمیری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: ماشین آلات حمل زباله شهرداری فرسوده است و متاسفانه در سال‌های گذشته از بروزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری غفلت شده بود.

وی افزد: فرسودگی ماشین‌آلات حمل زباله باعث شده بود که شیرابه زباله‌ها به دستگاه‌ها نفوذ پیدا کند و مشکلات ایمنی را به‌وجود آورد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به تجهیز مکانیزم جمع‌آوری زباله اختصاص داده شده است، گفت: سه دستگاه هشت تن مدرن برای ناوگان خدمات شهری خریداری و اضافه کردیم.

کشمیری در پاسخ به این سئوال که وضعیت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات شهرداری چطوراست، بیان کرد: اکثر آنان عمر مفیدشان تمام شده است و در حوزه‌های خدمات شهری، زباله‌برداری و نظافت شهری کمبود وجود دارد.

شهردار بجنورد اضافه کرد: تا پایان سال سه دستگاه دیگر نیز خریداری می‌شود تا تا ناوگان خدمات شهری مجهز به ماشین‌آلات استاندارد شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ دستگاه حمل زباله در سطح شهر موجود است، گفت: متوسط عمرآنان ۱۰ سال است و برای تکمیل و به روزرسانی ناوگان حداقل ۱۰ دستگاه دیگر نیاز است.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که هزینه خریداری این ناوگان چقدر است، اظهار کرد: هر دستگاه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه هریک از این دستگاه‌ها است.

مصاحیه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات