در حال بارگذاری
معاون درمان علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

بهره‌مندی ۷ هزار نفر از خدمات توان‌بخشی

شماره خبر : 1330 - https://asreatrak.ir/short/Vm8jG

معاون درمان علوم پزشکی خراسان شمالی از بهره‌مندی بیش از ۷ هزار نفر از خدمات توان‌بخشی در بیمارستان‌های دانشگاه خبر داد و گفت: امسال ۵ هزار و ۴۶۸ نفر از خدمات تخصصی توان‌بخشی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی خراسان شمالی، علی عفتی‌زاده گفت: این خدمات شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی و بینایی‌سنجی و طب فیزیک و توان‌بخشی هستند.

وی ادامه داد: این خدمات در بیمارستان‌های امام حسن (ع) بجنورد، امام علی (ع) بجنورد، امام رضا (ع) بجنورد، بیمارستان بنت‌الهدی و همچنین امام خمینی (ره) و خاتم الانبیاء شیروان ارائه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در بازه زمانی مذکور، ۵۸۷ نفر در بیمارستان امام خمینی شیروان، ۶۰۴ نفر در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، هزار و ۹۹۱ نفر در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، هزار و ۲۳۴ نفر در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد، ۶۸۹ نفر در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان و ۲ هزار و ۲۹۲ نفر در بیمارستان امام علی (ع) و هزار و ۱۸۴ در کلینیک ویژه امام علی (ع) و ۸۷۸ نفر نیز در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد از خدمات توان‌بخشی با تعرفه دولتی بهره‌مند شده‌اند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به‌منظور پاسخگویی و حل مشکلات سلامت جامعه خدمات متنوع توان‌بخشی در پنج بیمارستان تحت پوشش ارائه می‌شود.

  انتهای خبر/ رحمانی

 

0 نظر

ارسال نظرات