در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهید علی‌اصغر قدیمی

شماره خبر : 1093 - https://asreatrak.ir/short/Vp985

شهید علی‌اصغر قدیمی تاریخ ۵ خردادماه سال ۴۶ در بجنورد روستای تاتاربه دنیا آمد و در عملیات والفجر ۳ به فیض شهادت نائل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، شهید علی‌اصغر قدیمی تاریخ ۵ خردادماه سال ۴۶ در بجنورد روستای تاتاربه دنیا آمد و در عملیات والفجر ۳ به فیض شهادت نائل می‌شود.

خاطره‌ای به نقل از مادر شهید

تمام مسئولین مدرسه از او راضی بودند فردی خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد بود با دوستانش رابطه خوبی داشت اوقات فراغتش را گاهی با تماشای تلویزیون گاهی به فوتبال مشغول بود.
با ضدانقلاب و عقاید انحرافی برخورد می‌کرد و از آنها دورمی می‌کرد با عباس پیر زازان هم‌کلاس بود که ایشان هم شهید شدند.

دوستی زیادی نسبت به اهل‌بیت داشت در مجالس سوگواری اهل‌بیت شرکت می‌کرد و ارادت خاصی نسبت به اهل‌بیت داشت به انجام فرائض توجه زیادی داشت بیشتر اوقات قرآن را با لحن زیبا قرائمت می کردرد و در پایان به رازونیاز باخدا می‌پرداخت.

شهید قدیمی از نظر اخلاق خوب بود ودر همه کارها خلوص نیت داشت و دارای صبر و بردباری زیادی بود قبل از انقلاب اعلامیه پخش می‌کردند به امام () ه)احترام زیاد می‌گذاشت ودر همه کارها از او تبعیت می‌کردند در مسجد به کودکان و نوجوانان آموزش قرآن می‌دادند در خطاطی هم خوب بود

شهید علی اصغر زخمی‌ میشود و درون آمبولانس قرار می‌دهند و در آنجا مورد هدف قرار می‌گیرد و شهید می‌شود به طوری که چهره شهید مشخص نمی‌شود  برادر کوچک شهید خواب می‌بیند که خود شهید  محل شهادتش را می‌گوید.

شهید قدیمی در عملیات والفجر۳ به فیض شهادت می‌رسد.

انتهای خبر/دهقانی

 

0 نظر

ارسال نظرات