در حال بارگذاری
معاون تعلیم و تربیت سپاه خراسان‌شمالی اعلام کرد:

برگزاری برنامه اوقات فراغت نوجوانان خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1089 - https://asreatrak.ir/short/VdK91

معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی برنامه‌های اوقات فراغت بسیج با نام «نوجوان‌های صالحین» در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا قوی بنیه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با نگاه کمک به ارتقا آموزش و مهارت نوجوانان و جوانان در بیش از هزار پایگاه بسیج شهری و روستایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت با نام «نوجوان‌های صالحین»،  برگزار می‌شود، افزود: علت نام‌گذاری آن وجود قشر نوجوان است که در حال حاضر کلاس‌های مدرسه تمام شده است و جوانان و نوجوانان وقت استراحت دارند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت برای عموم آزاد است، ادامه داد: اکثر کلاس‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود و با اداره‌های آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد و سازمان اوقاف و امور خیریه استان هماهنگی ایجاد شده است که از سالن و مکان‌های این ادارات برای برگزاری کلاس‌ها استفاده شود.

قوی بنیه در مورد نوع کلاس‌های برگزار شده، توضیح داد: کلاس‌های فرهنگی و ورزشی در برنامه وجود دارد از جمله فوتسال، آموزش و حفظ قرآن، برنامه هفتگی روضه‌های هیئتی نوجوانان، آموزش کامپیوتر، تعمیرات موبایل و لوازم خانگی از جمله کلاس‌های آموزشی است که از ابتدای تیر شروع شده و تا نیمه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اداره فنی و حرفه‌ای استان نیز برای مهارت آموزی بیشتر جوانان هماهنگ شده است تا افرادی که علاقه دارند فن و حرفه‌ای را یاد گیرند به این سازمان مراجعه کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی در مورد هزینه این کلاس‌ها گفت:  کلاس‌هایی که توسط بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود، رایگان است مابقی کلاس‌ها هزینه‌های مقرر بسته به نوع کلاس، از هنرجوها گرفته می‌شود.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات