در حال بارگذاری
امام جمعه آشخانه:

تقویت اسرائیل از جنایات آمریکا است

شماره خبر : 1460 - https://asreatrak.ir/short/VMlmv

امام‌جمعه آشخانه گفت: تقویت اسرائیل قاتل، تبهکار و آدمکش جنایتکار از جنایات آمریکاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد شریعتی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه امروز در مسجدجامع گفت: آمریکایی‎‌ها انواع اغتشاشات و جنگ‌های ترکیبی را سازماندهی کردند و با همه امکانات بر علیه ملت توأمان جنگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ناامن کردن مرزها را شروع کردند تا ملت ایران را از ولایت و امامت جدا نموده؛ اما ملت ایران با خدای خود عهد بسته تا پای جان از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

امام‌جمعه آشخانه ضمن تبریک، تجلیل و تکریم آزادگان اظهار کرد: یک نمونه از خیانت و خبایث‌های آمریکا علیه ملت ایران قبل از انقلاب که در سال ۱۳۳۲ اتفاق افتاد،  کودتا علیه مصدق بود.

وی ادامه داد: در زمان انقلاب آمریکایی‌ها عده‌ای از ساواکی‌ها و شاه‌دوستان و عده‌ای از کمونیست‌های منافق خلق را سازماندهی کردند و اقدام به ترور شخصیت‌های موثر انقلاب و مردم انقلابی کردند که حدود ۱۷ هزار انسان بی‌گناه را کشتند و نیز سینما رکس آبادان را به آتش کشیدند.

خطیب نماز جمعه گفت: آمریکایی‌ها صدام را تحریک کردند و جنگ ۸ ساله را بر ملت انقلابی ایران تحمیل کردند و آنگاه جمیع امکانات تسلیحاتی را در خدمت صدام گذاشتند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تمام اقلام صنعتی و دارویی و خوراکی را به روی ملت ایران بستند حتی از داروهای خاص جلوگیری کردند و در دوران کرونا نیز از ورود واکسن ممانعت کردند.

امام‌جمعه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا با تقویت اسرائیل تا به امروز بیش از ۴۰ هزار فلسطینی و بیش از ۲ هزار کودک را به شهادت رسانده و بیش از ۱٠٠ هزار مجروح و بیش از ۲ میلیون آواره کرده و تمام امکانات زندگی مردم مظلوم فلسطین را نابود کرده‌اند.

شریعتی‌نژاد گفت: نمی‌توان با آمریکایی که چنین خوی حیوانی دارد و به اسم حقوق بشر بشریت را نابود کرده مذاکره کرد؛ باید با آنان با زبان قدرت سخن گفت تا حقوق ضایع شده ملت را از آنان بستانیم.

 انتهای خبر/
 

0 نظر

ارسال نظرات