در حال بارگذاری
امام جمعه شهر آشخانه:

ارزش پول کشور باید سرآمد باشد

شماره خبر : 1571 - https://asreatrak.ir/short/VmB5d

امام جمعه شهر آشخانه گفت: ارزش پول کشور باید جایگاهش را بین ارزهای دنیا پیدا کند و سرآمد باشد تا مردم قدرت خرید بالایی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، محمدجواد شریعتی‌نژاد امروز در خطبه‌های نمازجمعه آشخانه در مسجدجامع این شهر گفت: ارزش پول کشور باید جایگاهش را بین ارزهای دنیا پیدا کند و سرآمد باشد تا مردم قدرت خرید بالایی پیدا کنند این مطالبات به حق مردم باید در اولویت کاری دولت باشد.

خطیب جمعه شهر آشخانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، به مناسبت هفته دولت گفت: دولت تازه کار با انگیزه‌های رفع مشکلات مردم و نظام و رهبری خوب است در آغاز هفته دولت و آغاز به کار دولت مردمی وفاق ملی به طور شفاف کارهای خودشان را با اختیار تام به مردم بیان کنند تا مردم با آگاهی بیشتر به دفاع از دولت اقدام کنند.

وی افزود: دولت باید با کار و تلاش تورم را مهار کند و تمام کالاها از ثبات قیمت برخوردار باشند و با مدیریت عقلا اقتصاد بازار کسب و کار به ثبات برسد. 

امام‌جمعه آشخانه گفت: دولت باید با مفسدان اقتصادی و محتکران کالاهای اساسی( که متعلق به مردم و متعلق به دام است) مبارزه کنند مهلت نفس کشیدن به آنان را ندهند این بیان مطالبه مردمی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید در خدمت ارزش‌های دینی نیز باشد و از مواضع آرمان‌های شهداء و اهداف بلند مقام معظم رهبری حمایت کند و از سخن چند پهلوئی پرهیز کنید تا بر درجه صداقتتان افزوده شود.

انتهای خبر/ قربانی

0 نظر

ارسال نظرات