در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری استان خبر داد:

احداث و روکش آسفالت ۱۳۷ کیلومتر راه خراسان‌شمالی

شماره خبر : 1411 - https://asreatrak.ir/short/VJ5Ev

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ کیلومتر از راه‌های روستایی، فرعی و اصلی خراسان شمالی احداث، روکش آسفالت و لکه‌گیری شد.

به گزارش «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت، ۸۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش، لکه‌گیری و اقدامات حفاظتی و ۴۰ کیلومتر راه اصلی روکش، روکش حفاظتی و لکه‌گیری شده است. 

وی ادامه داد: ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت است که امید است با توزیع اعتبارات بتوانیم نیمی از آن را در هفته دولت به بهره برسانیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به جابه‌جایی زائران اربعین استان توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اشاره و اظهار کرد: ۶۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین به عتبات‌عالیات خدمات‌رسانی می‌کنند و تا روز گذشته ۸۶۸ زائر توسط ۳۳ دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران اعزام شدند. 

مشتری تعامل و همکاری رسانه‌ها با مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان را در ارتقای خدمات‌رسانی، برطرف‌کردن مشکلات و افزایش امیدآفرینی مردم مؤثر دانست.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات