سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ساعت ۱۳:۱

نصب تابلوی بانک صادرات بر شعب میزان خراسان شمالی/سپرده گزاران میزان به صادرات مراجعه کنند+ تصاویر

تعویض تابلوی شعب موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان با تابلوهای بانک صادرات ایران در خراسان شمالی انجام شد.
 به گزارش اترک نیوز، بر سر درب تمام شعب موسسه میزان در شهرستان بجنورد، تابلوی بانک صادرات نصب شد وطبق توافق انجام شده مقرر شده است از 16 آبان ماه جاری سپرده گزاران میزان  برای پیگیری امور خود به شعب بانک صادرات مراجعه کنند. 
 
 
موسی الرضا ثروتی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز درباره توافقات صورت گرفته درباره موسسه میزان و انتقال مدیریت این موسسه به بانک صادرات اظهار کرد: طی توافقات انجام شده، مقرر شد که از روز گذشته تابلوهای بانک صادرات بر سر در تمامی شعب موسسه میزان نصب شوند.
ثروتی همچنین تصریح کرد: مقرر شد طبق قیمت گذاری های کارشناسی رسمی دادگستری مدیریت تمامی اموال، بکارگیری نیروهای انسانی و دریافت و پرداخت مطالبات و بدهکاری های سپرده گذاران این موسسه به بانک صادرات محول و منتقل شود.
 
 
وی در ادامه اعلام کرد: در همین راستا، مقرر شد تا اقدامات برای اخذ مجوزهای قانونی به منظور تبدیل این موسسه به موسسه مالی اعتباری خصوصی یا به بانک نیز انجام شود که تا زمان اخذ این مجوزهای قانونی که ممکن است یکسال یا بیشتر از یکسال به طول انجامد، بانک صادرات پاسخگو و اداره کننده امور موسسه میزان باشد.
 
 
بانک صادرات نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است  که سپرده گذاران موسسه میزان می توانند جهت انجام امور خود از روز شنبه 16 آبانماه به مدت 20 روز به شعب سابق این موسسه که در اختیار بانک صادرات قرار دارد مراجعه کنند.
مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:
1. بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات موسسه منحل شده میزان را برابر تفاهم نامه های منعقده فی مابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات تسویه موسسه مزبور، به عهده گرفته و از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ یازدهم آبان 1394 نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.
2. اینک که بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات موسسه مورد بحث قرار داده است، سپرده‌گذاران محترم موسسه موصوف می توانند به منظور تسریع و تسهیل امور از اول وقت اداری روز شنبه مورخ 16 آبان ماه سال جاری حداکثر به مدت ٢٠ روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام کنند.
3. با عنایت به مهلت ٢٠ روزه مورد بحث مذکور در بند (2)از سپرده گذاران محترم در خواست می شود به تدریج در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، مراجعه و از ازدحام در شعب یاد شده خودداری کنند.
4. بانک صادرات ایران برابر با تفاهم نامه‌ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی موسسه منحل شده میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران محترم اقدام و جدول واریز وجوه متعلقه شان را به حساب سپرده ای آنان از طریق ایمیل شخصی یا ارسال پیامک به اطلاع ایشان خواهد رساند.
5. بانک صادرات ایران برابر تفاهم نامه های موصوف مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسه منحل شده میزان را به عهده گرفته و به سپرده گذاران محترم اطمینان می دهد، به طور دقیق و بر اساس اصول حرفه ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران عزیز پیگیری لازم را به عمل آورد. 
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1394/08/12
0
1
يعني چي اقاي ثروتي اين موسسه منحل شده موسسه خصوصي ديگه چيه نکنه ميخواد با ده ما دير کرد سود پول مردم دوباره بيان و يک موسسه ديگه بزنند .از قديم ميگن مردم ازاري بدترين چيزه با زندگي مردم بازي نکنيد خواهشا
نام :
ایمیل
نظر
ربانی | 1394/08/12
0
0
یک " اینکه چه نیازی به افتتاح حساب و حضور صاحب حساب برای تبدیل به دفترچه صادرات است ؟ وقتی تمام حسابها به روز و سیستمی میباشد و خودشان هم می توانند در زمان مقتضی صادر کنند . و دوم " اینکه ابتدا زمان بندی رو بگن بعد هر کس در تاریخ مربوطه حساب خودش مراجعه کند تا ازدحام هم نشه . و سوم " اینکه اصلا چه نیازی به 20 روز زمان برای اینکار هست ؟ لابد بعد 20 روز هم باز 20 روز طول میکشه تا زمان بندی بدن ، بعد خود زمان بندی باز 20 روز بعد اجرا بشه باز 20 روز از 1 تومن و 2 تومن شروع میشه تااااااااااااا برسه به نوه , نتیجم !
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گزار | 1394/08/16
0
0
اینا با این کاراشون ملت رو سر کار گذاشتن یعنی چی افتتاح حساب مردم بدبخت اونجا حساب دارند تبدیل کنین به صادرات
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک