سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۴۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ساعت ۱۵:۵۸

حاشیه های رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی+ تصاویر

پیش از ظهر امروز سه شنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد مرکز استان برگزار شد.

به گزارش اترک نیوز، همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح خراسان شمالی صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس گوشه ای از اقتدار و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

 

در مراسم محوری امروز که در بجنورد، مرکز استان در محل بولوار دولت و مقابل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، یگان‌های نمونه تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، بسیج، مرزبانی و نیروی انتظامی استان در میان استقبال پرشور مردم از مقابل قرآن کریم، جایگاه و تمثال حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند و ضمن نمایش توان نظامی خود، بار دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

 

حضور اقشار مختلف مردم و  خانواد‌ه‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر صحنه های این مراسم بود که عکاسان خبری این صحنه را نیز با دقت ثبت می کردند. 

 

 

امروز در سی و پنجمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با دیگر استانهای کشور همه  نیروهای نظامی و یگانهای رزمی سواره ، موتوری وپیاده ، یگانهای امنیتی وضد شورش ، ادوات وتسلیحات ، نیروهای بسیج واقشار قوای مسلح سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی استان خراسان شمالی ساعت 9 صبح امروز سه شنبه سی و یکم شهریور به یاد حماسه سازی قوای مسلح وسالها مقاوت وایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران اجرای رژه پرداختند.

 

 

نکته قابل ذکر این مراسم در مرکز استان خراسان شمالی حضور خبرنگاران برای ثبت این مراسم باشکوه بود که متاسفانه جایگاهی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود.

 

همچنین سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این مراسم مناسب نبود و خبرنگاران به سختی صدای سخنرانان این مراسم را می شنیدند.

 

 

حضور کودکان با لباس های رزمی در رژه امسال و همچنین حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده ها برای تماشای اقتدار نیروهای مسلح خراسان شمالی از دیگر صحنه هایی بود که چشم نوازی می کرد.

 

 

بسیجیان جوان و نوجوان استان نیز در این مراسم با در دست داشتن عکس های شهدای دفاع مقدس استان پیروی خود را از سیره و روش آنان به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی و سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سخنران این برنامه بودند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
محمودزاده | 1394/06/31
0
3
قشنگ بود
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک