چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حوادث | کد خبر: ۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ساعت ۱۴:۸

تصادف پراید با تراکتور یک کشته داد

فرمانده پلیس راه شهرستان بجنورد گفت: تصادف یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تراکتور در محور بجنورد- اسفراین منجر به کشته شدن راننده پراید شد.
تصادف پراید با تراکتور یک کشته داد,تصادف پراید و تراکتور+ کشته شدن راننده
سرگردجواد قادری، فرمانده پلیس راه شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی اترک نیوز، اظهار کرد: ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته راننده سواری که از سمت بجنورد به سمت اسفراین در حرکت بود به شدت به عقب یک دستگاه تراکتور حامل تانکر آب که در وسط دو لاین پارک شده بود برخورد می کند.
سرگرد قادری اضافه کرد: متاسفانه راننده سورای پراید که خانمی جوان و حدود 25 سال بود به علت شدت حادثه دچار مصدومیت شدید می شود که بعد از انتقال به بیمارستان فوت می کند.
وی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت:  راننده پراید به دلیل عدم توجه به جلو ۵۰ در صد و شرکت پیمانکار راهسازی به دلیل عدم نصب علائم هشدار دهنده کافی ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند.
فرمانده پلیس راه بجنورد خاطرنشان کرد: شرکت های پیمانکاری راهسازی قبل از هرگونه اقدام راهسازی مراتب را با پلیس راه و راهنمایی و رانندگی هماهنگ نمایند تا با بکاربردن تدابیر لازم مانع از وقوع چنین حوادث تلخی شوند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک