جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۱:۵۰
مدیر داخلی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد خبرداد:

ترخیص ۶۹ نفر از مصدومان تصادفات محور بجنورد – جنگل گلستان

مدیر داخلی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از ترخیص 69 نفر از بیماران این بیمارستان که بر اثر تصادفات روز چهارشبه، محور بجنورد – جنگل گلستان بستری شده بودند، خبر داد.
ترخیص 69 نفر از مصدومان تصادفات محور بجنورد – جنگل گلستان,تصادف مرگبار + بجنوردجنگل گلستان + خراسان شمالی + کشته + بیمارستان امام علی
محمدباقر یوسفی دقایقی پیش در گفتگو با خبر نگار اترک نیوز با بیان این خبر افزود: بر اثر وقوع سه فقره تصادف روز چهارشنبه هفته گذشته در محور بجنورد – جنگل گلستان  73 مصدوم به بیمارستان امام علی (ع) انتقال داده شدند که خوشبختانه 69 نفر از این تعداد ترخیص شدند و 4 نفر همچنان بستری هستند.
وی اضافه کرد: سه نفر از این بیماران مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس محور آشخانه - چمن بید و یک نفر نیز مربوط به حادثه واژگونی می نی ‌بوس محور رباط قره بیل هستند.
یوسفی خاطرنشان کرد: این مصدومان نیازمند انجام اعمال جراحی هستند و طی روزهای گذشته مقدمات این کار فراهم شده و بزودی این بیماران تحت عمل جراحی قرار می گیرند.
به گزارش اترک نیوز، وقوع چهار تصادف مرگبار در جاده‌هاي بجنورد - جنگل گلستان در نخستين ساعات صبح روز چهارشنبه باعث کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن 73 نفر شد.
اين حوادث رانندگي كه در محور غربي استان، به عنوان يكي از پرترافيك‌ترين محورهاي كشور، روي داد يك دستگاه كاميون با اتوبوس برخورد كرد و سه حادثه واژگوني خودرو نيز حادث شد كه دليل عمده اين حوادث كم عرض بودن و لغزندگي مسير عنوان شده است. 
بر اساس آمار اعلام شده توسط فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی 50 درصد تصادفات خراسان شمالی در این محور رخ می دهد اما برجا ماندن 11 کشته و 73  زخمي در تصادفات به وقع پیوسته در یک روز در این محور باعث اظهار تأسف های عمیق مردم و مسئولان استان شده است.
در همین راستا تعدادي از نمايندگان مجلس و امامان جمعه نیز به این حوادث واکنش نشان داده و خواستار اتخاذ تدبیری مناسب از سوی دولت و به خصوص وزیر راه و شهرسازی براي حل معضل این محور که به نام "جاده مرگ" نامگذاری شده است،شدند.
این واکنش ها به حدی بوده که قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان ،مانه و سملقان نیز در رسانه های محلی اعلام کرده اگر مشکل این جاده تا پایان سال حل نشود از نمایندگی مردم در مجلس استعفا خواهد داد.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک