سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۲۱:۳۰
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی:

زمینه آزادی زندانیان مالی غیرعمد خراسان‌شمالی فراهم شد

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به کمک مردم استان در جشن‌های گلریزان زمینه آزادی بخش زیادی از زندانیان مالی جرائم غیرعمد استان تا عید سعید فطر فراهم شده است.
زمینه آزادی زندانیان مالی غیرعمد خراسان‌شمالی فراهم شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی اظهار داشت: در جریان برگزاری جشن گلریزان امسال تاکنون مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به منظور آزادی زندانیان موضوع جرایم غیرعمد و دارای محکومیت‌های مالی، جمع‌آوری شده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با لحاظ جلب رضایت شکات و محکوم لهم در قبال حداقل بخشی از مطالبات خود، پذیرش اعسار و تقسیط محکوم به و دیگر شرایط مساعد، انشاءالله شرایطی فراهم و تمهیداتی برقرار می شود که تا موعد عید سعید فطر، مددجویان دارای بدهکاری مالی بتوانند به آغوش خانواده های خود برگردند. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در خصوص تعداد مددجویان بدهکار مالی محبوس در زندان های استان بیان کرد: ۱۳۰ محکوم علیه مالی در بند با بدهی بیش از ۸۰ میلیارد تومان کماکان در زندان‌های خراسان شمالی به سر می‌برند که منتظر دریافت کمک‌ها و حمایت‌های مالی از دستان پرمهر و عطوفت هم استانی‌های عزیز هستند. 

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در جشن جریان جشن‌های گلریزان استان خراسان شمالی،  مردم شهرستان بجنورد با تأمین و پرداخت ۵۰ میلیارد ریال، جاجرم با ۲۰ میلیارد ریال، شیروان با ۱۳ میلیارد ریال، اسفراین با ۱۰ میلیارد ریال ، آشخانه با ۳ میلیارد ریال، گرمه و فاروج هر کدام با ۵ میلیارد ریال و راز و جرگلان و بام و صفی‌آباد هر کدام با ۲ میلیارد ریال پای کار آمدند. همچنین با جلب مشارکت منابع کمک‌های مردمی  و حمایت‌های مالی مردم نوع دوست و مهرورز و اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران این شهرستان‌ها، در حال حاضر شرایط مساعدی برای رهایی تعداد قابل توجهی از مددجویان بدهکار مالی از بند فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و در جریان جشن‌های گلریزان، نیکوکاران خراسان شمالی مبلغ چهل و پنج میلیارد ریال و ستاد دیه کشور هم مبلغ هفتاد میلیارد ریال برای تسهیل زمینه‌های رهایی بدهکاران مالی در بند از زندان های استان کمک کردند.

براتی‌زاده در پایان، افزود: این در حالی است که با این مساعدت‌ها و حمایت‌های مؤثر در سال گذشته ۲۴۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و مرتکبین جرایم غیرعمد با ۱۲۳ میلیارد تومان  بدهی از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک