دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۶:۱

دعوت جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به‌عمل آورد.
دعوت جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از ایرنا، در ادامه دعوت جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، امیرحسین واعظی، امید سیفی، هادی خوش‌اقبال و مرادی نیز با انتشار پیام‌هایی در این خصوص بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید کردند.

امیرحسین واعظی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی:

انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و شرکت در انتخابات،‌ یک مسئولیت اجتماعی و حمایت از خواست و اراده مردم است. مشارکت حداکثری در انتخابات از سوی همه افراد جامعه برای شکل‌گیری یک مجلس کارآمد و قوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است؛ به همین منظور کارشناسان و کارکنان این مرکز در روز جمعه ۱۱ اسفندماه همراه با آحاد مردم در انتخابات شرکت کرده و برای خلق حماسه‌ای ایرانی اسلامی در پای صندوق‌های رأی حضور فعال خواهند داشت.

امید سیفی عضو تیم ملی جوجیسو:

شرکت در انتخابات چون مواردی که در دین‌مان است یک نوع وظیفه شرعی و قانونی محسوب می‌شود که وظیفه هر ایرانی که در کشور عزیزمان زندگی می‌کند این است که در انتخابات شرکت کند و با شرکت در انتخابات برگ زرینی به کشور پرافتخارمان اضافه کنیم. وظیفه ورزشکاران و ملی‌پوشان همچون ادوار گذشته این است که پشت انقلاب باشند و در انتخابات نقش مهمی ایفا کنند. همه ما ورزشکاران زمانی‌که مدال می‌آوریم با پرچم سه رنگ کشورمان دور افتخار می‌زنیم و این انتخابات هم همان میدان مسابقه است و باید در این میدان نیز همانند مسابقات و میادین ورزرشی حضور داشته باشیم.

هادی خوش‌اقبال بازیکن تیم ملی فوتبال ۷ نفره:

انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است که به عهده همه ما گذاشته شده است و ما ورزشکاران هم دوشادوس مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنیم و به فرد اصلح رای می‌دهیم.

مرادی عضو تیم ملی پیوند اعضا:

تصمیم‌گیری در مورد آینده، شرکت در انتخابات پیش‌رو است. امیدوارم مردم در کنار ورزشکاران پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند تا آینده خودمان را در این انتخابات باهم بسازیم.

همچنین فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور با انتشار بیانیه‌ای با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند برای سرنوشت ایران اسلامی، آمادگی خود و جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی را برای حضور گسترده در این انتخابات اعلام کرد.

در متن این بیانیه چنین آمده است: آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عموم مردم است. همه باید در انتخابات شرکت کنند. این یک وظیفه ملی است. مقام معظم رهبری
جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی کشور همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری همه جانبه در پای صندوق های رای خواهند داشت. ما جامعه نجات غریق و غواصی حضور در انتخابات را یک وظیفه می‌دانیم و در برهه حساس کنونی بر خود واجب می‌دانیم آمادگی خود را برای حضور گسترده در این عرصه مهم کشور در روز جمعه یازده اسفند ماه اعلام کنیم. رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به همراه سایر ارکان فدراسیون در کنار روسای هیات‌ها، منجیان غریق، ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای خانواده بزرگ فدراسیون نجات غریق و غواصی روز جمعه حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت تا پشتیبانی خود را از خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک