یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۵:۰
سرتیپ پاسدار پاکپور:

افزایش مشارکت مردم در انتخابات گامی ارزشمند برای تحکیم امنیت است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.
افزایش مشارکت مردم در انتخابات گامی ارزشمند برای تحکیم امنیت است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از خبرگزاری مهر، گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس در زاهدان برگزار شد.

محور این نشست، بررسی راهکارهای هم‌افزایی، وحدت و همدلی برای صیانت و پاسداری از امنیت و ابعاد گوناگون آن و چالش‌های پیرامونی بود.

سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در این گردهمایی گفت: امنیت، اساس آرامش و توسعه و پیشرفت و زیر بنای زندگی و فعالیت است و از همین رو دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهم‌ترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و لذا درباره آن کاملاً حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و درباره آن، با هیچ کسی و با هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

سردار پاکپور گفت: دشمن همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با بعضی اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم بزند که استخدام و اجاره‌کردن عناصر و آدم‌های معلوم‌الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات، دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهم‌ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه، توسعه‌ای صورت نگیرد.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است.

وی افزود: هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک