دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ساعت ۱۹:۰

تغییرات زودهنگام روی نیمکت‌های لرزان لیگ برتر والیبال!

پیش از هفته دهم، دو تیم در لیگ برتر والیبال به صورت رسمی مربیان خود را تغییر دادند.
تغییرات زودهنگام روی نیمکت‌های لرزان لیگ برتر والیبال!,

به گزارش عصراترک به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه از سمت خود برکنار شد تا عبدالرضا علیزاده، چهره محبوب ارومیه‌ای‌ها هدایت تیم شهرداری را برعهده بگیرد. پیش از این هم رحمان محمدی‌راد از هدایت تیم هورسان رامسر کناره‌گیری کرد تا آرش صادقیانی جایگزین وی شود.

این دو تغییر در شرایطی روی نیمکت تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال انجام شد که هنوز مسابقات به هفته دهم نرسیده و جایگاه تیم‌ها هنوز هم به صورت قطعی در جدول رده‌‌بندی مشخص نیست، چراکه در هر هفته ممکن است تیمی با یک پیروزی چند پله صعود و با یک شکست چند پله سقوط کند. با این حال به نظر می‌رسد آستانه تحمل مدیران و هواداران تیم‌های حاضر در لیگ برتر کم شده و ترجیح می‌دهند تا زمان زیادی به مربیان ندهند تا شاید تیم‌شان به نتایج دلخواه دست پیدا کند.

در بین تغییراتی که صورت گرفته عجیب‌ترین تصمیم مربوط به تیم هورسان بود. این تیم که تا پایان هفته نهم در رده سوم جدول رده‌‌بندی قرار دارد، سرمربی خود را تغییر داد و هیچ دلیل واضح و مشخصی برای این جابجایی اعلام نشد؛ البته از گوشه‌وکنار شنیده شد که برخی اختلاف‌ها بین سرمربی و مدیریت باشگاه موجب شد تا این تغییرات صورت بگیرد. هورسانی‌ها امسال تیمی متوسط، اما یکدست را جمع و جور کرده بودند و تا هفته گذشته نتایج خوبی هم کسب کردند، اما از حالا به بعد آرش صادقیانی باید رامسری‌ها را هدایت کند.

درمورد تیم شهرداری ارومیه اما تا حدود این تغییرات قابل پیش‌بینی بود، چراکه هفته‌ها بود که این تیم نتایج درخوری کسب نمی‌کرد و هواداران هم به شدت از شرایط ناراضی بودند. هواداران ارومیه که یکی از متعصب‌ترین هواداران والیبال ایران و حتی آسیا به شمار می‌روند سال‌هاست که دوست دارند تیمی مدعی داشته باشند که برای قهرمانی بجنگند، اما هر سال این اتفاق به دلایلی برای آنها رخ نمی‌دهد. امسال هم آنها تیم‌شان را دیر جمع کردند، اما نمی‌توان گفت که خالی از ستاره هستند. حضور بازیکنان باتجربه‌ای‌ همچون آرمین تشکری، پوریا فیاضی و آرمان صالحی و ... در هر تیمی می‌تواند نکته مثبتی باشد، اما حضور آنها هم نتوانست تا پایان هفته نهم به تیم شهرداری ارومیه و جهانگیر سیدعباسی کمک کند تا به گفته مسوولان باشگاه طرفین با توافق پایان همکاری را اعلام کنند و عبدالرضا علیزاده سرمربی جدید این تیم شود.

چیزی که مشخص است این است که این پایان تغییرات روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری نخواهد بود، چراکه همین حالا هم زمزمه‌هایی از جابجایی احتمالی روی نیمکت تیم والیبال سایپا هم به گوش می‌رسد؛ جایی که امیر حسینی، پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایران هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده گرفته است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سایپا می‌تواند از بحران خارج شود یا بازهم باید شاهد تغییراتی روی نیمکت‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال باشیم؟

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک