دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ساعت ۸:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان خبر داد:

اجرای ۸۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: در هفته دفاع مقدس ۸۶۰ برنامه در قالب ۱۸ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.
اجرای ۸۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس,

به گزارش عصراترک از شیروان، علی دارابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای سالگرد اغتشاشات در شیروان صورت گرفته بود ولی با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت پایداری در سطح شهرستان برقرار شد.

 وی افزود: امروز دشمن با تسلط بر فضای مجازی به دنبال تغییر ذهنیت جوانان نسبت به تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است، لذا این هفته بهترین موقعیت جهت بازخوانی و روایت صحیح دوران جنگ تحمیلی می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با اشاره به برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری برنامه‌های متعدد در طول هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ۸۶۰ برنامه در قالب ۱۸ عنوان برنامه در طول این هفته در سطح پایگاه‌های بسیج محلات و اقشار، مساجد و روستاهای تابعه شهرستان اجرا خواهدشد.

علی دارابی گفت: از مهمترین برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، حضور گسترده بسیجیان در برنامه عبادی سیاسی نمازجمعه، دیدار بسیجیان و مسئولین با امام جمعه، برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و مساجد که اجرا خواهند شد.

این عضو شورای تامین شهرستان ادامه داد: رژه خودرویی، رزمایش رهروان شهداء، ۱۱۰ یادواره شهید آبروی محله در سطح روستاها و پایگاه‌های تابعه، توزیع ۱ هزار و ۱۰۰ بسته‌ معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان، عطر افشانی مزار شهداء، مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات ورزشی و طرح ویزیت رایگان از سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک