یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۱:۲۵

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و نمایمده مردم شیروان؛ بخش نوزدان، توسه دیالیز و بخش جدید تزریقات و پانسمان بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افتتاح شد.
افتتاح ۳ پروژه عمرانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان,

به گزارش عصراترک از شیروان، دکتر جواد شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آئین افتتاح بخش نوزادان، توسعه دیالیز، تزریقات و پانسمان جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان گفت: جهت بخش‌ها فوق و ساخت بخش VIP زنان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار شده است.

وی گفت: جهت راه اندازی برج‌های خنک کننده، دستگاه چیلر و دستگاه هواساز ۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شاهین‌فر ادامه داد: هم‌چنین بهسازی تاسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، خرید و نصب ۲ دستگاه تابلو برق به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: بخش اعصاب و روان این بیمارستان نیز حدودا ۳۰٪ امورات انجام شده و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان گفت: بهسازی پشت بام بیمارستان از قبیل ایزوگام و اگزوز فن‌ها کلا تعویض شده و تهویه هوای داخل بیمارستان به صورت استاندارد انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان ساخت: ۳ دستگاه دیالیز جدید و دستگاه سونوگرافی و فتوتراپ و ترالی اورژانس اخیرا خریداری و به تجهیزات این بیمارستان افزوده شده که خدمت رسانی را تسهیل نموده است.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان تصریح کرد: در یک سال اخیر با توجه به افزایش فضاهای فیزیکی دیالیز و نوزادان تمهیدات جذب نیروی انسانی نیز اندیشیده شده و تعداد ۱۴۲ نفر نیروی تخصصی و ۱۲ نفر نیروی خدماتی نیز جهت جبران نیروی انسانی این بیمارستان جذب شده که یکسری شروع بکار نموده و مابقی نیروها نیز به مرور شروع بکار خواهند نمود.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک