یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ - ساعت ۹:۴۷
معاون استاندار خراسان شمالی خبر داد:

توزیع شیر رایگان در مناطق محروم خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: توزیع شیررایگان در مدارس مناطق محروم استان در اولویت باشد.
توزیع شیر رایگان در مناطق محروم خراسان شمالی,

به گزارش عصراترک، حسن ناهیدی در جلسه‌ کارگروه اجتماعی و فرهنگی و سلامت زنان و خانواده، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین مسائل کشور، مسئله ترویج فرزند‌آوری است که نیاز است تا با فرهنگ‌سازی شاهد خروج از بحران جمعیتی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فرزندآوری  و کمک و توجه جهت ترویج فرزند‌آوری، آگاه سازی و پیشگیری از سقط جنین، افزود: تمام دستگاه‌ها نسبت به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند و با هم‌افزایی برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بین‌المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن تلاش کنند.

ناهیدی بیان کرد: دستگاه‌ها به برنامه‌های همسو باهم برای محقق شدن اهداف در استان توجه کنند و کمک برای برنامه‌هایی در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی که تاثیر مستقیم بر ایجاد آرامش و افزایش امید به زندگی در جامعه دارد در اولویت است.

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس آموزش و پرورش استان نسبت به تسریع در ثبت نام دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشته باشید.

معاون سیاسی استاندار گفت: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید رصد شود تا مدارس در ثبت نام دانش‌آموزان دریافت شهریه غیرمتعارف نداشته باشند.

وی افزود: پیگیری و مکاتبه برای تامین و توزیع شیر رایگان در مدارس استان باید در اولویت موضوعات استان باشد و با قدرت انجام شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک