سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ - ساعت ۱۲:۲۹
رئیس ستاد انتخابات خرراسان شمالی:

ثبت نام نهایی کاندیداهای انتخابات از ۲۷ مهر آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مهلت دارند.
ثبت نام نهایی کاندیداهای انتخابات از ۲۷ مهر آغاز می‌شود,

به گزارش عصراترک، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک فرصت دارند طی بازه زمانی ۲۷ شهریور ماه لغایت ۲ مهرماه به آدرس keshvar. moi.ir مراجعه کنند، اظهارکرد: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

ناهیدی گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و دولت و همچنین به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول انتخابات را یکی از پدیده‌های مهم و سرنوشت ساز در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی عنوان و اظهارکرد: یکی از محورهای اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت در امور و تقویت رابطهٔ مردم و دولت ایجاد سرمایهٔ اجتماعی می‌کند، افزود: یک عرصه مهم تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی، شرکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

ناهیدی ادامه داد: دولت باور دارد که راه موفقیت از راه مردم می‌گذرد و یکی از ظرفیت‌ها و بستر مردمی سازی دولت‌ها مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای رفع موانع و مشکلات زیرساختی در استان انجام شده است، اظهارداشت: انتخابات پیش رو نیز همانند سال‌های گذشته انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری مردم همراه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: اخیرا دشمن تلاش کرد تا افکار عمومی را به سمت بی‌ثباتی ببرد اما مردم به فراخوان‌های برون مرزی و فرامنطقه‌ای آنها اعتنا نکردند و این نشان از هوشیاری جوانان و افزایش بصیرت مردم است.

ناهیدی با بیان اینکه این ظرفیت و انسجام یک فرصت و آرامش بیشتر برای برگزاری انتخابات سالم را ایجاد کرد، اظهارداشت: همواره در عرصه انتخابات تاکید کلی بر استقبال مردم و حضور حداکثری و اهمیت نقش احزاب بر جریانات سیاسی بوده است.

وی اظهارداشت: استان خراسان شمالی نیز از لحاظ وجود احزاب جزء استان‌های پررنگ است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک طی بازه زمانی از ۲۷ شهریور ماه لغایت ۲ مهرماه به آدرس keshvar. moi.ir مراجعه کنند و متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک