دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ساعت ۱۵:۲۲
شهردار جاجرم خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرداری جاجرم

پروژه های عمرانی شهرداری جاجرم با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال  به صورت متمرکز افتتاح شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرداری جاجرم,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، آیین افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرداری جاجرم با حضور صفرنژاد معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌شمالی، وحیدی و پاکمهر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جاجرم، امام جمعه جاجرم حجت‌الاسلام هوشمندنژاد، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره برق شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

شهردار جاجرم در این آیین گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و مردم شریف همیشه در صحنه و تلاش مجدانه و شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری توانستیم اقدامات شاخصی را در سطح شهر به انجام برسانیم.

ایزدی افزود: در هفته دولت امسال با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری یازده پروژه شامل هشت پروژه قابل افتتاح، ۲ پروژه کلنگ‌زنی و یک مورد بازدید از روند فعالیت کارگاه قطعات بتنی شهرداری را در کارنامه شهرداری داریم که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و نهصد و هشت میلیون تومان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

شهردار جاجرم با اشاره به پایان دغدغه چندین ساله، هزاران شهروند ساکن در شهرک‌های اقماری و شروع عملیات برق‌رسانی و نورپردازی بلوار شهید فهمیده ادامه داد: بولواری که سایت مسکن‌های مهر و شهرک فرهنگیان و سایر شهرک‌های اقماری تازه تاسیس را به هسته مرکزی شهر متصل می‌کند به علت نبود نور کافی در شب و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بولوار، مشکلاتی را به دنبال داشت.

وی ابراز داشت: تامین روشنایی و برق‌رسانی بلوار شهید  فهمیده در دستور کار شهرداری جاجرم قرار گرفت و با برگزاری  جلسه‌ای که با حضور مدیران استانی و شهرستانی شرکت برق، ریاست شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد توجه ویژه به شهرک‌هایی که در سنوات گذشته ایجاد و خدمات مطلوب تا کنون به آنان ارائه نشده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تفاهم‌نامه لازم فی مابین شهرداری و اداره برق شهرستان منعقد گردید.

ایزدی ادامه داد: بلوار شهید فهمیده با طول۲۳۰۰ متر فاقد هرگونه روشنایی بود که دغدغه چندین ساله ساکنین آن محلات محسوب می‌شد همچنین تهدیدی برای امنیت و سلامت ساکنین شهرک‌های مورد نظر بوده که با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری و اداره برق، تامین روشنایی و برق‌رسانی شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک