چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ساعت ۱۱:۵۷
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

۲۷ هکتار ملک جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی در مسیر مولدسازی قرار گرفت

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۲۷ هکتار ملک این سازمان در شهرستان‌های مختلف استان در مسیر مولدسازی قرار گرفت.
۲۷ هکتار ملک جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی در مسیر مولدسازی قرار گرفت,خراسان شمالی+بجنورد+جهاد کشاورزی+بهروز عربی+مصوبه مولدسازی دارایی های دولت

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، بهروز عربی ارزش این املاک را بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: سند این املاک از سازمان جهادکشاورزی به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی منتقل شد.

وی عنوان کرد: این املاک شامل هفت قطعه زمین که سه قطعه ۲ هکتاری در شهرستان مانه و سملقان، ۲ قطعه زمین چهار هکتاری در شهرستان بجنورد، یک قطعه ۱۲.۵ هکتاری در شهرستان جاجرم و مابقی نیز در شهرستان فاروج واقع است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: این زمین ها به سایت مولدسازی معرفی شد و در مسیر ارزش افزایی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارکنان سازمان جهادکشاورزی نیازمند مسکن هستند و از اداره کل راه و شهرسازی توقع داریم که این املاک را در جهت ساخت مسکن استفاده کند.

مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

سهم بخش کشاورزی استان ۱.۱ درصد از تولیدناخالص بخش کشاورزی کشور است که مهمترین بخش تولیدی استان بخش کشاورزی است.

سطح اراضی کشاورزی و بایر خراسان شمالی ۴۰۰ هزار هکتار است، کل اراضی استان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که اکنون ۱۳ درصد از این سطح به بخش کشاورزی اختصاص دارد و ۸۷ درصد نیز اراضی غیرکشاورزی است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک