شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ - ساعت ۴:۰
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافران در خراسان شمالی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافران با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ۲ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافران در خراسان شمالی,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سعید سبحانی، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت ۲۷۹ هزار و ۵۲۵ مسافر با ۳۸ هزار و ۲۴۱ سفر از مبادی شهرستان‌ها به سایر نقاط استان و کشور جابه‌جا شدند.

سبحانی با اشاره به کاهش ۳.۶ درصدی سفرها با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: در دو ماه نخست سال جاری، ۷۴ درصد از سفرها درون‌استانی و ۲۶ درصد سفرها برون‌استانی بوده است.

وی اظهار کرد: ۶۰.۶ درصد سفرها با سواری کرایه عمومی، ۲۵.۲ درصد سفرها با مینی‌بوس و ۱۴.۲ درصد سفرها با اتوبوس انجام شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۳۷۷ راننده در بخش مسافری با ۸۱۱ دستگاه ناوگان شامل ۱۵۳ اتوبوس، ۲۴۷ مینی‌بوس و ۴۱۱ دستگاه سواری کرایه عمومی در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک