شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۱۱:۱۷
یک عالم اهل سنت خراسان شمالی:

امروزه جهان اسلام بیش از پیش نیازمند استفاده از اندیشه های امام خمینی (ره) است

یک‌عالم اهل‌سنت خراسان شمالی گفت: جهان اسلام در موقعیت کنونی که استکبار و غرب از هر سو برای مقابله با آن صف‌آرایی کرده‌اند باید بیش‌ازپیش از افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) درباره هوشیاری در برابر توطئه‌ها بهره ببرد.
امروزه جهان اسلام بیش از پیش نیازمند استفاده از اندیشه های امام خمینی (ره) است,

امان دردی آخوند یزدانی، امام‌جمعه اهل‌سنت مسجدالنبی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: وحدت اسلامی یکی از مهم‌ترین تأکیدات مؤکد حضرت امام بود و آن حضرت با متحد کردن ملت ایران توانستند سلطنت شیطانی رژیم خبیث شاهنشاهی را سرنگون کنند.

آخوند یزدانی افزود: امروزه وحدت امت‌های اسلامی در تمامی کشورهای جهان اسلام زبانزد شده و دشمنان ما چشم دیدن این همبستگی را ندارند و از هر نیرنگی برای ایجاد اختلاف در بین امت‌های اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجدالنبی بجنورد بیان داشت: مردم جهان با الگو قراردادن انقلاب امام خمینی به‌خوبی متوجه شدند با یکپارچگی و اتحاد می‌توان به‌مراتب به سعادت‌های فراوانی رسیده و در برابر هر طاغوت و ستمگری ایستاد و از حقوق خود دفاع کرد.

 وی ادامه داد: دین‌داری، شجاعت، ایثارگری، توکل به خدا و روشن‌بینی از خصوصیاتی بود که آن حضرت را در میان دوستان و دشمنان بلندآوازه کرده کرد.

این عالم اهل‌سنت خراسان شمالی تأکید کرد: جهان اسلام در موقعیت کنونی که استکبار و غرب از هر سو برای مقابله با آن صف‌آرایی کرده‌اند باید بیش‌ازپیش از افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) درباره هوشیاری در برابر توطئه‌ها بهره ببرد.

آخوند یزدانی با بیان اینکه امام خمینی با کمال سادگی زندگی می‌کردند و خود را خدمتگزار مردم ایران می‌دانستند، گفت: امروز ملت ایران با پیروی از افکار امام خمینی (ره) متحد و یکپارچه و مصمم به ادامه راه ایشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اهل‌سنت نیز در دفاع  و پیروی از منویات امام راحل و نایب بر حقشان مقام معظم رهبری را بر خود واجب می‌دانند و امروز وحدت ملت ایران و عزت و سربلندی آنان که زبانزد جهان شده و باعث سعادت دنیوی  و اخروی آنان شده ثمرات پیروی از رهبر جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک