جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۱۰:۲۱
مدیر مدرسه علمیه محمدیه اشرف دره راز و جرگلان:

اندیشمندان جهان به شخصیت تأثیرگذار امام خمینی (ره) پی برده‌اند

مدیر مدرسه علمیه محمدیه اشرف دره راز و جرگلان گفت: امروز نه‌تنها ملت و اندیشمندان ایران بلکه اندیشمندان آزاداندیش جهان به حقیقت شخصیت تأثیرگذار امام خمینی (ره) پی برده‌اند.
اندیشمندان جهان به شخصیت تأثیرگذار امام خمینی (ره) پی برده‌اند,

آراز آخوند محمدی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه اشرف دره راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار کرد: بدون تردید امام راحل با هدایت انقلاب اسلامی و با تفکر خود راه رهایی از ستم را به جامعه جهانی نشان داد.

آخوند محمدی تأکید کرد: امروز نه‌تنها ملت و بلکه اندیشمندان آزاداندیش ایران و جهان به حقیقت شخصیت تأثیرگذار ایشان پی برده‌اند.

وی افزود: امام راحل زحمات زیادی برای تداوم وحدت و عملیات سازی و حفظ این کلمه مبارک کشیدند و این انقلاب را با وحدت کلمه به جهان معرفی کردند و ما نیز باید ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه توانستند دین اسلام را از دست دشمنان نجات بدهند و ملت ایران را به راه مستقیم هدایت بکنند و امروز ما داریم مشاهده می‌کنیم که همه مسلمانان جهان، انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود در رسیدن به اهداف الهی قرار می‌دهند.

این عالم اهل‌سنت تأکید کرد: آن حضرت که قلب و اعتقادش منور به نور قرآن و احکام دین بود، در مقابل رژیم پهلوی و زیاده‌خواهان ایستاد و اسلام عزتمندانه را به مسلمانان معرفی کرد.

آخوند محمدی گفت: آن حضرت بارها در بیانات خود بر آسیب‌های تفرقه و برکات برادری و وحدت بین مسلمانان تأکید داشته و تفرقه‌افکنی بین آنان را ناشی از جهل می‌دانستند.

وی تأکید کرد: اتحاد و وحدت مسلمانان از جمله تأکیدات امام  خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که باید همواره موردتوجه وِیژه قرار بگیرد؛ چراکه دشمنان با تفرقه‌افکنی اهداف و ترفندهای خود را محقق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای  رسیدن به اهداف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باید موردتوجه همگان قرار گرفته شود؛ چراکه دشمنان در صدد اختلاف و فاصله بین مردم و مسلمانان هستند.

انتهای پیام/بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک