جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۹:۵
یک‌عالم اهل‌سنت خراسان شمالی:

درایت امام راحل سبب درهم شکستن هیمنه استکبار جهانی شد

یک‌عالم اهل‌سنت خراسان شمالی گفت: امام راحل توانست با درایت، نقشه‌های شوم استکبار جهانی و اسرائیل غاصب را که توسط جیره‌خوارانش در ایران، قبل از انقلاب اجرایی می‌شد، در هم بشکند و ملت ایران از  ظلم‌ها و ستم‌های شاه خبیث نجات و دین اسلام را رشد و گسترش بدهد.
 درایت امام راحل سبب درهم شکستن هیمنه استکبار جهانی شد,

آتا آخوند داوری، امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد خاتم الانبیاء بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار کرد: جهان اسلام در موقعیت کنونی که استکبار و غرب از هر سو برای مقابله با آن صف‌آرایی کرده باید بیش‌ازپیش از افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) درباره هوشیاری در برابر توطئه‌ها بهره ببرد.

با بیان اینکه وظیفه تمام افراد جامعه اسلامی است تا قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جامعه اهل‌سنت استان هرگز به دشمنان اجازه ایجاد اختلاف در خراسان شمالی را نداده‌اند و هرکجا هم که حضور آنان لازم باشد به صحنه آمده‌اند.

آخوند داوری افزود: حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه توانست دین اسلام را از دست دشمنان نجات بدهند و ملت ایران را به راه مستقیم هدایت بکنند و امروز ما داریم مشاهده می‌کنیم که همه مسلمانان جهان، انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود در رسیدن به اهداف الهی قرار می‌دهند.

وی تأکید کرد: امام راحل توانست نقشه‌های شوم استکبار جهانی و اسرائیل غاصب را که توسط جیره‌خوارانش در ایران، قبل از انقلاب اجرایی می‌شد، در هم بشکند و ملت ایران از  ظلم‌ها و ستم‌های شاه خبیث نجات و دین اسلام را رشد و گسترش بدهد.

این عالم اهل‌سنت خاطرنشان کرد: آن حضرت باتکیه‌بر قدرت الهی و وحدت ملت ایران توانست در مقابل ظالمان و فاسدان بایستد و از اسلام و قرآن حمایت کند و عدالت اجتماعی و حقوق مردم را که قبل از انقلاب پایمال شده بود، در بین مردم اجرا کرده و کشور ایران اسلامی را از توطئه و دسیسه‌های دشمنان اسلام نجات بدهد.


انتهای پیام/بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک