چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۷:۱
رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد:

رسیدن به عدالت اسلامی مدنظر امام خمینی (ره) نیازمند تلاش بسیار است

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد با اشاره به اینکه در راستای برقراری عدالت قدم های خوبی برداشته شده، گفت: پیشرفت‌ها و توسعه‌هایی در روستاها و شهرهای کوچک اتفاق افتاده، اما تا رسیدن به عدالت از دیدگاه اسلامی هنوز باید خیلی تلاش کرد.
   رسیدن به عدالت اسلامی مدنظر امام خمینی (ره) نیازمند تلاش بسیار است,

محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک دررابطه‌با مکتب امام خمینی (ره) اظهار داشت: توأم بودن دید معنوی، عقلانی و علمی باعث شد که امام خمینی (ره) بتواند در شرایط سختی که وجود داشت، رهبری یک جامعه را عهده‌دار شود و تحولی در جامعه زمان خود و سراسر دنیا ایجاد کند.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات مهمی که برای رهبر یک انقلاب علاوه بر بعد علمی، عقلانیت، استراتژی و موارد دیگر لازم است این است که آگاهی و تسلط بر مسائل داشته باشد.

معین مقدس با اشاره به اینکه در راستای برقراری عدالت قدم‌های خوبی برداشته شده است، گفت: پیشرفت ها و توسعه‌هایی در روستاها و شهرهای کوچک اتفاق افتاده، اما تا رسیدن به عدالت از دیدگاه اسلامی هنوز باید خیلی تلاش کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: برای رسیدن به جایگاه عدالت اسلامی، باید تبعیض‌های ناروایی که در برخی موارد در جامعه دیده می‌شود، از بین رود.

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و سپاه پاسداران از جمله نهادهای حمایتی بودند که بعد از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شدند و تأثیرات زیادی نیز در راستای توسعه عدالت در کشور داشته است.

معین مقدس یادآور شد: باید از تمام نهادهای انقلابی مواظبت‌های لازم انجام شود که از هدف اصلی خودشان که خدمت جهادی است، فاصله نگیرند، زیرا هر کدام از این نهادها در راستای ازبین‌بردن فقر تأثیرات زیادی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری کسی بودند که ویژگی‌های امام (ره) را دارا بودند، گفت: علاوه بر این امام خامنه‌ای بعد بین‌المللی انقلاب را توسعه داند و بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال این هستند که تحت‌تأثیر انقلاب ایران، تغییراتی در کشورشان ایجاد کنند.

وی یادآور شد: به طور نمونه گسترش طیف و نیروهای سپاه قدس در کشورهای مختلف یک دلیل قدرت برای کشور است و این یک نمونه موفقیت مقام معظم رهبری در ابعاد بین‌المللی بوده است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک