شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۲:۰
رئیس مجلس شورای اسلامی:

رشد و پیشرفت کشور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس شکل می‌گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش "یاران خراسانی" که در مرکز خراسان شمالی برگزار شد، گفت: رشد و پیشرفت کشور در گرو حرکت در مسیر فرهنگ دفاع مقدس است؛ اما بعضی افراد به بیراهه رفتند.
رشد و پیشرفت کشور در مسیر فرهنگ دفاع مقدس شکل می‌گیرد,خراسان شمالی+بجنورد+محمدباقر قالیباف+یاران خراسانی

به گزارش بجنا، محمدباقرقالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش "یاران خراسانی" که در مرکز خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: رشد و پیشرفت کشور در گرو حرکت در مسیر فرهنگ دفاع مقدس است؛ اما بعضی افراد به بیراهه رفتند.
وی افزود: بعضی نیز حرف انقلابی می‌زنند و صدای بلند دارند؛ اما منش انقلابی و اخلاص ندارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز باید همه با درایت، برادری و اخلاص برای حل مشکلات کنار هم باشند، عنوان کرد: رزمندگان در طول دفاع مقدس مشکلات را با گوشت و استخوان درک و آن را مدیریت کردند و حال نیز باید با تلاش مشکلات را شکست دهیم.
قالیباف با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و رزمنده بودن پیرشدن ندارد گفت: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم و نباید در مسیر تردید کرده؛ بلکه باید در مسیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به سختی‌های دفاع مقدس، گفت: با هم‌رزمانمان یک روز در خرمشهر و روز دیگر در عملیاتی دیگر بودیم و امروز هم باید مثل گذشته در کنار هم در یک عرصه باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز خود را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان هستیم، افزود: باید برای حل مشکلات جامعه تلاش کنیم، چرا که رزمندگان برای سرافرازی کشورمان مسیر ایثارگری را پیمودند.
قالیباف بر رفع مشکلات معیشتی و محرومیت‌زدایی تأکید کرد و افزود: اینک اولویت مجلس رفع فقر در جامعه است.
وی بیان داشت: خطری که در این روزهای سخت من و شما را تهدید می‌کند این است که به‌جای میراث‌دار هم‌سنگران خود، میراث‌خوار آنها باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در دفاع مقدس یکی از نعمت‌های الهی بود که در دوران جوانی نصیب ما شد که آن را درک کردیم.
وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل در استان عنوان کرد و گفت: اگر این مسئله در ۱۰ سال قبل مورد رسیدگی قرار می‌گرفت با یک بیستم هزینه کنونی این مشکل حل می‌شد.
قالیباف افزود: قول دریافت ماده ۲۳ برای پروژه آبرسانی گلیل و سرانی به مسئولان استان را دادیم و در اولویت موضوعات مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک