جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۴:۱
استاندار خراسان شمالی تأکید کرد:

ضرورت عملیاتی‌شدن پروژه راه‌آهن مشهد، بجنورد و گرگان

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه درگذشته فاینانس ور چینی آمادگی اجرای پروژه راه‌آهن مشهد، بجنورد و گرگان داشت؛ اما بنا به دلایلی اجرایی نشد، گفت: باتوجه‌به ارتباطاتی که هم اکنون با این کشور وجود دارد امیدواریم پروژه به سمت عملیاتی‌شدن پیش رود.
ضرورت عملیاتی‌شدن پروژه راه‌آهن مشهد، بجنورد و گرگان,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در همایش صنعت گران، کارآفرینان، کشاورزان و دامپروران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان اظهار کرد: همچنین در سفر ریاست‌جمهوری مجوز دریافت ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شد ‌و بانک مرکزی نیز در جلسه حضور داشت و تضمین اعطای وام نیز داده شد.

وی اضافه کرد: اما هم اکنون با مراجعه تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات اعلام می‌شود که نسبت مصارف به منابع زیاد است و امکان اعطای تسهیلات وجود ندارد.

حسین‌نژاد ادامه داد: یکی از درخواست‌های مهم ما آن است که این استان به بانک مرکزی لینک شود تا مسائلی همچون مصارف به منابع مطرح نشود تا بتوان این تسهیلات را برای رشد و توسعه استان استفاده کرد.

وی به پروژه راه‌آهن مشهد - بجنورد - گرگان نیز اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم برای اجرای این پروژه یک راه عملیاتی پیدا شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه درگذشته فاینانس ور چینی آمادگی برای اجرای این پروژه داشت؛ اما بنا به دلایلی اجرایی نشد، گفت: باتوجه‌به ارتباطاتی که هم اکنون با این کشور وجود دارد امیدواریم پروژه به سمت عملیاتی‌شدن پیش رود.

وی به اشاره به پروژه راه بجنورد به جنگل گلستان نیز گفت: ۳۵ کیلومتر از ساخت این پروژه باقی‌مانده و بیشترین تصادفات نیز در این مسیر رخ می‌دهد و امیدوار هستیم این پروژه زودتر به پایان برسد.

وی به موضوع انتقال آب از منطقه گلیل و سرانی نیز اشاره و بیان کرد: برای اینکه این پروژه هر چه  سریع‌تر عملیاتی شود نیاز دارد تا مصوبه ماده ۲۳ را اخذ کند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک