پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۰:۲۵

بازدید هوایی قالیباف از طرح استحصال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در سفر یکروزه به خراسان شمالی با بالگرد از طرح استحصال آب‌های زیرزمینی شهرستان شیروان بازدید کرد.
بازدید هوایی قالیباف از طرح استحصال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی,

به گزارش عصراترک، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بدو ورود به این استان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و سپس با بالگرد از مناطق استحصال آب‌های زیرزمینی در منطقه سرانی و گلیل شهرستان شیروان بازدید کرد.

اجرای طرح انتقال آب‌های زیرزمینی به مناطق خشک خراسان شمالی دارای بالاترین حجم تخصیص اعتبار آب در کشور و برداشت ۴۰ میلیون مترمکعب آب از چاه‌های عمیق بی‌سابقه است و دولت با اختصاص پنج هزار میلیارد ریال به آن اهتمام ویژه‌ای در اجرای این پروژه عظیم و نجات این خطه از بی‌آبی دارد.

همچنین رئیس مجلس به‌منظور نظارت میدانی از پروژه‌های صنعتی استان خراسان شمالی وارد شهرك صنعتي شیروان شد، این نظارت میدانی که با محوریت بازدید و بررسی پروژه‌های صنعتی، عمرانی و میزان اشتغال در استان خراسان شمالی انجام می‌گیرد باهدف تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید است.

شرکت در همایش صنعتگران، کارآفرینان، کشاورزان و دامپروران خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های رئیس مجلس در شهرستان شیروان بود که در این همایش با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از خانواده شهید مدافع حریم وطن شهید محمدمهدی احمدی و مدافع سلامت شهید علی رستمی تجلیل به عمل آمد.

در اين بازديد استاندار خراسان شمالي و تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاونین استاندار خراسان شمالی و مديران استان وي را همراهي مي‌كنند.

انتهای پیام/گ


 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک