جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ساعت ۱۲:۵۸
در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد اعلام شد:

سازمان همیاری خراسان شمالی دنبال زنده کردن سهم استان از سهام شرکت‌های خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی با بیان اینکه این سازمان در چندین شرکت فعال خراسان رضوی سهام‌دار است که تاکنون هیچ عایدی از این سهم‌ها دریافت نکرده است، گفت: درصدد زنده کردن این دارایی‌ها هستیم. 
سازمان همیاری خراسان شمالی دنبال زنده کردن سهم استان از سهام شرکت‌های خراسان رضوی,

به گزارش عصراترک، مهدی روحانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان، یک‌سری اموال و دارایی متعلق به خود در استان خراسان رضوی دارد که طی ۱۸ سال گذشته از وجود این دارایی، هیچ عایدی به این سازمان اختصاص نیافته است.

روحانی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی از سهام‌داران مجموعه صنایع گوشت مشهد همچنین از سهام‌داران چند شرکت دیگر از جمله یک شرکت گردشگری است.

وی با بیان اینکه این سازمان درصدد است که این اموال را برای استان زنده و به ارزش‌افزوده تبدیل کند، گفت: در همین راستا، طی تعامل با معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی پیگیر تعیین تکلیف این اموال و دارایی‌ها برآمده‌ایم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی عنوان کرد: تابه‌حال حاضر تجدید ارزیابی اموال دو شرکت که سازمان همیاری شهرداری‌های استان سهام‌دار آنها بوده است، انجام شده تا درصد سهام خراسان شمالی از اموال این دو شرکت تعیین تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: با تعیین تکلیف سهام دارایی‌های سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی از شرکت‌های اشاره شده در خراسان رضوی، شهرداری‌های استان، سهام‌داران این دارایی‌ها می‌شوند.

روحانی افزود: ۲۰ درصد از این دارایی‌ها به شهرداری بجنورد تعلق می گیرد.

 وی در بخش دیگری از سخن خود از همکاری‌نکردن بیشتر شهرداری‌های استان با سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز گلایه و انتقاد کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی گفت: تاکنون هیچ یک از قراردادهای امضا شده میان این سازمان با شهرداری بجنورد اجرایی نشده‌اند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک