جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ساعت ۱۱:۴۷

بحران در تیم‌ ملی واترپلو/ انصراف ۸ بازیکن از حضور در بازی‌های آسیایی چین!

هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
بحران در تیم‌ ملی واترپلو/ انصراف ۸ بازیکن از حضور در بازی‌های آسیایی چین!,

به گزارش عصراترک به نقل از ایسنا، 

بر اساس این بیانیه که در صفحه شخصی بازیکنان تیم‌ ملی واترپلو در فضای مجازی منتشر شده، برگزارنشدن اردوهای مناسب، همکاری‌نکردن با چیریچ، دعوت‌نکردن از مربی خارجی جدید، استفاده‌نکردن از سرمایه‌ها و پتانسیل داخلی خوب برای هدایت تیم‌ ملی و اجرانشدن قول و قرارهای فدراسیون، مهم‌ترین موارد اختلافی بازیکنان ملی‌پوش انصرافی با محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است.

به گفته پیمان اسدی جلسه با رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شده اما جواب روشنی مبنی بر حل مشکلات دریافت نشده است و به جای حل مشکل و ایجاد راهکار مناسب برای افتخارآفرینی در فاصله کم باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی، بازیکنان به حذف از تیم‌ ملی و ممنوعیت از حضور در لیگ برتر واترپلو تهدید شده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «آیا پاسخ به درخواست حق، منطقی و حرفه‌ای بازیکنان تیم‌ ملی تهدید است؟ هیچگونه خصومت و عناد شخصی با هیچ فردی اعم از اعضای محترم فدراسیون و اعضای محترم کادر فنی فعلی نداریم و همه دغدغه ما صرفا از روی خیرخواهی برای ورزش، حفظ زحمات گذشته و بهترشدن نتایج آتی است.»

ارشیا الماسی، حامد ملک‌خانبانان، پیمان اسدی، سهیل رستمیان، امین قویدل، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدانخواه، امیر حسین رهبر هشت بازیکنی هستند که نام‌شان در انتهای این بیانیه به چشم می‌خورد و معتقدند: «از روی تجربه روزهای سخت گذشته و برای بهترشدن در آینده و کسب هدف مطلوب با توجه به شرایط تیم ملی واترپلو و آماده‌نبودن امکانات و شرایط جهت رویارویی یا قدرت‌های برتر آسیا در حالی که می‌توانستیم شانس حضور در فینال را داشته باشیم، تصمیم گرفتیم در اردوی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های ۲۰۲۳ چین شرکت نکنیم.»

باید منتظر ماند و دید واکنش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نسبت به اقدام واترپلوئیست‌های تیم ملی چیست و در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می‌شود.

بحران در تیم‌ ملی واترپلو/ انصراف ۸ بازیکن از حضور در بازی‌های آسیایی چین!

بحران در تیم‌ ملی واترپلو/ انصراف ۸ بازیکن از حضور در بازی‌های آسیایی چین!

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک