شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ساعت ۱۱:۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خبر داد:

حضور ۲۰ گروه جهادی بسیجی و سپاه فاروج در مناطق سیل‌زده استاد و چوکانلو

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج با اشاره به اینکه از ساعات اولیه وقوع سیلاب ۲۰ گروه جهادی شامل ۱۰۰ نیروی جهادی و بسیجی در منطقه استاد و چوکانلو حضور پیدا کردند، گفت: ارائه خدمات متوقف نشده و پایدار ادامه دارد.
حضور ۲۰ گروه جهادی بسیجی و سپاه فاروج در مناطق سیل‌زده استاد و چوکانلو,

یاسر قدیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با سیلاب روز گذشته در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: از ساعت ۱۸ روز گذشته به دنبال بارش شدید باران در چوکانلو و استاد رقم خورد.

وی ادامه داد: در لحظات اولیة وقوع سیلاب در منطقه حضور پیدا کردیم، حوادث مختلفی در این صحنه مشاهده شد و در ابتدا ۱۰۰ نفر از مجموعه گروه‌های جهادی بسیج فاروج و نیروهای پایور سپاه فاروج در قالب تیم‌های امدادی، جستجو و خدمات‌رسان حضور پیدا کردند.

قدیمی با اشاره به اینکه حجم خسارت‌های وارد شده در حوزه زیرساخت‌ها، آب شرب، گاز و برق سنگین است، گفت: تیم‌های خدمات‌رسان هم وارد عمل شده‌اند، جستجو تا صبح امروز در حال انجام بود و بالغ بر ۱۱ ساعت کار مداوم، دو نفر فوتی و ۲۰ خودرو آسیب‌دیده شناسایی شد.

وی با بیان اینکه کار جستجو و امدادرسانی متوقف نشده استف خاطرنشان کرد:  بالغ بر ۲۰ گروه جهادی در بخش‌های مختلف لایروبی منازل مسکونی، پاک‌سازی دامداری، توزیع بسته‌های معیشتی در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ محمد شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک