شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ساعت ۹:۵۸
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی:

سیلاب روستای استاد فاروج در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع سیلاب در روستاهای فاروج کاملاً بی‌سابقه بوده و بیش از ۵۰ سال است که این چنین جریان آبی در این نقطه وجود نداشته است.
سیلاب روستای استاد فاروج در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است,

غلامرضا شفیق، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: به دنبال جاری‌شدن سیلاب عصر روز گذشته، دو فوتی در شهرستان فاروج روستای استاد و دو فوتی از روستای گلیان شیروان پیدا شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلفی از بسیج، سپاه و دستگاه‌های امدادرسان در حال جستجو هستند و تاکنون مفقودی از سوس اهالی اعلام نشده است.

شفیق خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۰ خودرو و تراکتور که به‌صورت کامل آسیب‌دیده‌اند در منطقه سیل زده پیدا شده است، احتمال دارد که مفقودی نیز گزارش شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه وقوع این سیلاب در این روستاها کاملاً بی‌سابقه بوده و بیش از ۵۰ سال است که این چنین جریان آبی در این نقطه وجود نداشته، گفت: ارتفاع آب در سیلاب روز گذشته به پنج‌متر می‌رسیده که به خانه‌ها نیز نفوذ کرده است.

شفیق بیان داشت: جلسه ستاد بحران برگزار شده، همه دستگاه‌ها پای‌کار آمده‌اند و اخبار دقیق متعاقبا از ستاد بحران استان اعلام می‌شود.

وی گفت: ارزیابی ریالی تاکنون اعلام نشده، گزارش نهایی از خسارت‌های وارد شده به منازل، باغ، زمین‌های کشاورزی، دام به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک