شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۶:۲۲
استاندار خراسان شمالی:

طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی باعث رونق اشتغال می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی می‌تواند اقتصاد روستایی و اشتغال را رونق بخشد.
طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی باعث رونق اشتغال می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی

به گزارش بجنا، محمدرضا حسین نژاد در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از هدف گذاری مهم استان اهمیت ویژه به موضوعات اشتغالزایی به ویژه در جوامع روستایی است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی می‌تواند اقتصاد روستایی را رونق بخشد.

وی افزود: با توجه به امکانات، دانش و پتانسیل‌های موجود زمان بندی این طرح را به حداقل برسانیم تا موضوع اشتغال‌زایی سریع‌تر حل شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه هدف گذاری ما برای سال جاری تحقق شعار سال است، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی سهم خود را در مسیر تحقق شعار سال ایفا کند.

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور سهم و اعتبارات را ابلاغ کرده اما سهم دستگاهی وزارت خانه‌های مربوطه باقی مانده لذا پیگیری‌های لازم انجام شود تا گزارش قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

حسین‌نژاد بر انجام مطالعات پروژه‌های ملی و اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اخذ ماده ۲۳ و تلاش دستگاه‌های اجرایی در مسیر پیگیری اعتبارات تملک و دارایی و تسهیلات سفر رئیس جمهور تاکید کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک