شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۳:۳۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان:

فتح خرمشهر شکست مفتضحانه سیاسی و نظامی رژیم بعث بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان گفت: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در تغییر موازنه جنگ به نفع ایران اسلامی داشت و شکست مفتضحانه‌ای نظامی و سیاسی برای رژیم بعثی رقم خورد.
فتح خرمشهر شکست مفتضحانه سیاسی و نظامی رژیم بعث بود,

اسماعیل محمدنیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک  ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به روحیه ایمان و تقوای رزمندگان اشاره کرد و گفت: در تمام هشت سال دفاع مقدس آنچه که باعث پیروزی و مقاومت رزمندگان ما شد ایمان و توکل به خدا و امداد غیبی الهی بود.

وی گفت: در مقابل تجهیزات و امکانات و تسلیحات دشمن، دستان ما خالی بود؛ اما ایمان به خدا تبلور خود را در رزمندگان عزیز ما نشان داده بود و رزمندگان ما با تأسی به قیام کربلا و قیام عاشورا باایمان قوی و راسخ ایستادگی کردند.

محمدنیا با بیان اینکه این عملیات باعث تغییر موازنه جنگ به نفع ایران اسلامی شد، تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در تغییر موازنه جنگ به نفع ایران اسلامی داشت و یک شکست مفتضحانه‌ای نظامی و سیاسی برای رژیم بعثی رقم خورد.

وی افزود: همچنین یک پیروزی نظامی و سیاسی برای جبهه انقلاب اسلامی به وجود آمد و موازنه جنگ به نفع ایران اسلامی تغییر پیدا کرد.

وی برخی تغییرات در جبهه دشمن در اثر این عملیات غرورآفرین را نام برد و گفت: ایجاد تزلزل در جبهه رژیم بعث و عقب‌نشینی عراق از آنچه به‌عنوان برنامه و ظرفیت خود در پیش‌روندگی جنگ از خود نشان می‌داد ازجمله این موارد بود.

محمدنیا ترس استکبار جهانی از ادامه جنگ با ایران اسلامی را از نتایج فتح خرمشهر بیان کرد و گفت: دشمن بعد از فتح خرمشهر دچار استیصال شد و آن ظرفیت اقتداری که از قبل داشت برای مواجهه با رزمندگان ما را از دست داد و جبهه دشمن دچار عقب‌نشینی شد.

وی با بیان اینکه یک شکست سیاسی و نظامی به رژیم بعث و استکبار جهانی تحمیل شد،گفت: این شکست باعث عقب‌نشینی جبهه دشمن به نفع ایران اسلامی و پیگیری بحث صلح و کناره‌گیری از جنگ بود که بازتاب جهانی داشت و رژیم بعثی و استکبار جهانی دچار استیصال و واماندگی شدند و پیروزی از آن رزمندگان اسلام شد.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با دستان خالی اما با ایمان راسخ به خدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت پیروز میدان شدند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک