شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۰:۲۹
رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی

برخورد قانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز در مانه وسملقان

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی از برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و اجرای ۱۳مورد آرای قلع و قمع به مساحت ۶۵۰  متر‌مربع از ابتدای سال گذشته خبر داد.
برخورد قانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز در مانه وسملقان ,

علی اسفیدانی رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان از برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و اجرای ۱۳مورد آرای قلع و قمع به مساحت ۶۵۰  متر‌مربع از ابتدای سال گذشته خبر داد.

اسفیدانی گفت: همکاران امور اراضی در قالب اکیپ‌های ده‌گردشی و گزارش‌های دریافتی هم‌وطنان از طریق سامانه گویای ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی در راستای حفظ اراضی کشاورزی و باغی و برخورد با افراد سودجو در این زمینه هستند.

وی گفت: این اداره به‌عنوان بازوی توانمند مدیریت جهاد کشاورزی، علاوه بر رسیدگی به‌ درخواست‌های تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با اعمال قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه از تفکیک و افراز بدون رعایت قانون و همچنین از خردشدن اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌کند.

رئیس امور اراضی در ادامه به پرونده‌های تشکیل شده برای برخورد با افراد متخلف و سودجو اشاره کرد و یادآور شد: در راستای برخورد با متخلفان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۰ فقره پرونده به مساحت دو‌‌‌‌ هزار و۵۰۰  متر‌مربع به مراجع قضائی ارسال شد که با مساعدت و همکاری مراجع قضائی و انتظامی همه این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک