جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ - ساعت ۷:۰
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

مشکل تأمین زمین مسکن ملی در شیروان و آشخانه به‌زودی رفع خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی به روزهای خوب خود رسیده است و با برطرف‌کردن تأمین زمین در شهرهای شیروان و آشخانه جزو پنج استان اول کشور خواهیم شد.
مشکل تأمین زمین مسکن ملی در شیروان و آشخانه به‌زودی رفع خواهد شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی به روزهای خوب خود رسیده است و به‌زودی مشکل تأمین زمین شهر شیروان به‌صورت کامل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۷ هکتار از ۳۷ هکتار توافق با مالکین انجام شده است و به‌زودی ۲۰ هکتار دیگر نیز انجام خواهد شد و با برطرف‌کردن تأمین زمین در شهرهای شیروان و آشخانه جزو پنج استان اول کشور خواهیم شد.

وی گفت: در شهر شیروان در محدوده تپه خانلق شیروان قرارداد بسته شده است و به‌زودی پیمانکار کار خود را شروع خواهد کرد و هم‌زمان نیز انتقال سند نیز انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در شهر آشخانه نیز هفتاد هکتار زمین که در فاصله یک‌کیلومتری آشخانه قرار دارد در راستای احداث شهرک جدید شناسایی انجام شده است و کارهای الحاق به محدوده شهر نیز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: تاکنون ۶۹ هزار و ۸۲۶ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر حائز شرایط اعلام شده‌اند و بیش از ۶ هزار نفر تخصیص پروژه انجام شده است و بیش از هفت هزار نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ واحد به بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن معرفی شده‌اند که تاکنون بانک مسکن به‌عنوان بانک عامل و همچنین بانک ملت در این طرح به تعهدات خود عمل کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک