چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ - ساعت ۳:۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خبر داد:

درخشش فرش راز و جرگلان در اکسپوی تهران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان با اشاره به اینکه اکسپوی تهران بستر‌ی مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است، گفت: فرش رازوجرگلان نیز در این جشنواره خوش درخشید.
درخشش فرش راز و جرگلان در اکسپوی تهران,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ناصر قدیمی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان دررابطه‌با جشنواره اکسپوی تهران اظهار داشت: در این رویداد اقتصادی، هنر قالیبافان و فعالان حوزه‌های تولید، فرش دستباف شهرستان راز و جرگلان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: توجه به موضوع صادرات، یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه اکسپو به شمار می‌رود.

 

قدیمی افزود: توسعه فروش داخلی، معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.

 

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه صرفاً محلی برای فروش فرش نبوده، بلکه اصل مهم آن ارتقای جایگاه فرش دستباف است، حضور غرفه‌داران از سایر استان‌ها باعث تبادل اندیشه و اشتراک ایده و رونق تجارت فرش می‌شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک