چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۶۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ساعت ۸:۴۴
یادداشت؛

آیا مسئولان جاجرم نیز از بارش باران غافل‌گیر شدند؟

در جریان بارش شدید تگرگ و باران در غروب پنجشنبه هفته گذشته شاهد خسارت بسیار زیاد به صنوف مختلف به‌ویژه کشاورزان و همین‌طور کاسبان پنجشنبه‌بازار بودیم.
آیا مسئولان جاجرم نیز از بارش باران غافل‌گیر شدند؟,

به گزارش عصر اترک، در جریان بارش شدید تگرگ و باران در غروب پنجشنبه هفته گذشته شاهد خسارت بسیار زیاد به صنوف مختلف به‌ویژه کشاورزان و همین‌طور کاسبان پنجشنبه‌بازار بودیم که اجناس آنها در زیر بارش شدید باران از بین رفت که متأسفانه خسارت بسیار زیادی متحمل شدند.

هشدار هواشناسی اطلاع‌رسانی نشده بود یا اگر شده بود اطلاع‌رسانی بسیار ضعیف بوده که شهروندان و یا مسئولین دستگاه‌های خدمات‌رسان آگاهی نداشتند و برای مقابله با این پدیده آمادگی نداشتند.

حداقل کار این بود که به کاسبان پنجشنبه‌بازار اخطار می‌دادند تا سریع‌تر وسایل خود را جمع کنند تا شاهد ازبین‌رفتن وسایل این عزیزان زحمتکش نبودیم.

و در آخر باز هم این رخداد اهمیت وجود سالن بحران را بیش‌ازپیش نمایان کرد اگر برای دقایقی بیشتر باران و تگرگ می‌بارید اگر طوفان و باد کمی سرعتش بیشتر بود قطعاً بحران جدی‌تری را شاهد بودیم که نیاز بود شهروندان خسارت‌دیده جایی اسکان یابند حتی بعد از بارندگی که بازدیدی از نقاط مختلف داشتیم دیدم که آب به منازل برخی از شهروندان ورود پیدا کرده بود که توسط نیروهای خدوم شهرداری مشکل برطرف شد.

مدیریت بحران قبل از وقوع بحران باید به فکر چاره باشد تا خسارت‌های احتمالی را کاهش دهد امیدواریم شاهد این‌گونه رخداد و حوادثی نباشیم که باتوجه‌به امکاناتی که داریم شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد.

 

مهدی تقی‌زاده

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک