شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۱:۰
معاون فنی و راه‌های روستایی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی:

۲۰۰ خانوار در کلاته شور - قراضه رباط جاجرم از راه آسفالته روستایی بهره‌مند شدند

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با احداث و آسفالت راه روستایی کلاته شور - قراضه رباط بیش از ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.
۲۰۰ خانوار در کلاته شور - قراضه رباط جاجرم از راه آسفالته روستایی بهره‌مند شدند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: راه روستایی کلاته شور - قراضه رباط در شهرستان جاجرم به طول ۴.۵ کیلومتر و صرف ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد که براین‌اساس بیش از ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وی با بیان این که شاخص برخورداری از آسفالت راه روستایی بر اساس طول در شهرستان جاجرم ۵۵.۸ درصد است، افزود: شاخص برخورداری روستاهای دارای آسفالت (بالای ۲۰ خانوار) در این شهرستان ۹۲.۱ درصد است.

ربانی طول راه‌های روستایی شهرستان جاجرم را ۱۸۰ کیلومتر ذکر و اظهار کرد: از این میزان، در حال حاضر ۱۰۳ کیلومتر آسفالته و ۷۷ کیلومتر شوسه و خاکی است.

وی ادامه داد: تعداد کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان جاجرم ۳۸ روستاست که از این میزان ۳۵ روستا آسفالت شده و سه روستا باقی‌مانده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک