شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ - ساعت ۱۱:۰
مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه نور روستای مزارلق راز و جرگلان خبر داد:

ختم دسته‌جمعی قرآن کریم در روستای مزارلق راز و جرگلان + تصاویر

مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه نور روستای مزارلق راز و جرگلان از برگزاری محفل قرآنی و ختم دسته‌جمعی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه جرگلان خبر داد.
ختم دسته‌جمعی قرآن کریم در روستای مزارلق راز و جرگلان + تصاویر,

جواد سعیدی، مدیر کانون فرهنگی هنری چشمه نور مسجدالنبی (ص) روستای مزارلق راز و جرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهار داشت: اهالی منطقه جرگلان به دعوت  فعالان مسجدی و اعضای این کانون در مراسمی معنوی در ایام پایانی ماه مبارک رمضان قرآن کریم  را ختم کردند.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور پرشور اهالی روستاهای اطراف و در محل این مسجد  برگزار شد و از سه دانش‌آموز مقطع ابتدایی که دوره روخوانی قرآن را برای  نخستین‌بار ختم کردند، نیز تقدیر شد.

سعیدی با عنوان اینکه توجه به قرآن‌آموزی و نشر  آموزه‌های انسان‌ساز معجزه رسول اکرم (ص)، مهم‌ترین برنامه این کانون است، اعلام کرد: هم اکنون ۱۰ حافظ کل در این مسجد تربیت شده است.

مدیر کانون چشمه نور، از کانون‌های مناطق اهل‌تسنن خراسان شمالی، همچنین اعلام کرد: هم اکنون ۷۰ پسر نوجوان  و ۶۸ تن از دختران در مقاطع تحصیلی سوم ابتدایی به بالا در کلاس‌های جداگانه مبانی قرآنی را آموزش می‌بینند.

سعیدی، با عنوان اینکه تمام فعالیت‌های اجتماعی در آن روستا حول کانون فرهنگی و در دل مسجد انجام می‌شود، از جلسات راه‌اندازی درمانگاه گرفته تا حل مشکلات خانوادگی اهالی و در واقع هرگونه فعالیتی که در این روستا انجام می‌شود در محل کانون فرهنگی مسجد صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون دوره‌های جدید حفظ آغاز شده و کلاس‌ها و جلسات با ۴ مربی قرآنی برای نوجوانان برگزار می‌شودط.

 

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک