جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ساعت ۱۳:۴
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنائی و عشایری در خراسان شمالی جذب می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از جذب ۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنائی و عشایری در مدارس استان خبر داد.
۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنائی و عشایری در خراسان شمالی جذب می شوند,خراسان شمالی+بجنورد+آموزش و پرورش+معلم ابتدایی+استخدام+ابوالقاسم اکبری

به گزارش عصر اترک به نقل از ایسنا، ابوالقاسم اکبری با اشاره به سهمیه ۳۲۶ نفری استان از آزمون های استخدامی پارسال، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر و رایزنی های انجام شده، در سال ۱۴۰۲ سهم خراسان شمالی برای جذب معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری به ۶۳۹ نفر رسید.

اکبری با بیان اینکه در آموزش و پرورش، با انباشت کمبود نیرو از سال های گذشته مواجه هستیم، افزود: پذیرش از طریق آزمون های استخدامی، نیروهای خرید خدمات و دانشگاه فرهنگیان مهمترین راهکارها برای تامین کسری نیرو در استان است.

وی در ادامه، اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آموزش و پرورش را از مهمترین مصوبات سفر رییس‌جمهور عنوان کرد و گفت: احداث ۸ هنرستان جوار صنایع با مشارکت واحدهای صنعتی بزرگ و حذف مدارس کانکسی در بازه زمانی ۳ ساله از مصوبات دیگر این سفر در حوزه تعلیم و تربیت استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین با اشاره به تاثیر قطعی ۴۰ درصدی معدل پایه دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲، گفت: در کنکور سال ۱۴۰۳، معدل پایه های یازدهم و دوازدهم به میزان ۵۰ درصد و در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴، معدل پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به میزان ۶۰ درصد اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک